Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht beste bluetooth autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen

Ik ben opzoek naar een geod werkende bluetooth/carkit autoradio. Nu zie ik er een hele hoop op internet aangeboden maar heb geen idee welke ik moet nemen.
Kunnen jullie mij advies geven welke radio ik het best kan kopen met een goede microfoon/carkitt en mp3 af kan spelen??? voor natuurlijk niet te veel geld??

alvast bedankt

Arnoud

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb zelf sinds een jaartje tot alle tevredenheid een Pioneer DEH-P75BT. Deze wordt echter door Pioneer niet meer geleverd sinds een paar weken doordat er een opvolger voor is gekomen (DEH-P85BT).
Doordat het ding niet meer geleverd door de fabrikant kun je er misschien wat goedkoper aankomen via ouode voorraden bij leveranciers/internetshops.

Apparaat biedt ondersteuning voor eigenlijk alles wat je in je auto wil aansluiten (qua audio), tot je iPod inclusief bediening aan toe.

Niet al te weinig geld is natuurlijk een vaag begrip. We kunnen niet in jouw portemonaie kijken ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:06

SeatRider

Hips don't lie

Deze al tegengekomen in de search: Bluetooth & Autoradio ?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoewel ik niet echt een sony-fan ben, vind ik de bluetooth support van die dingen wel goed...

In de bediening makkelijker dan Pioneer...

Verwijderd

Zie je vorige sluitpost.

Als een topic gesloten is, mag je die niet onherroepelijk weer opnieuw posten. Graag dus, voordat je topic No 3 gaat openen, meer research doen.

Dit topic is gesloten.