Toon posts:

19" kastjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een winkel waar ik 19"kasten kan kopen? me kamer staat een beetje vol met al die towers.. lijkt me wel handig om het allemaal in zo'n rackmount ofzwo te gooien..

dus iemand??

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

TARGET heeft wat 19" kasten ( te vinden op http://www.targetweb.nl/photoi32.htm ) Je kan target gewoon bellen voor het nummer van een dealer in je eigen buurt. (Ik werk zelf in een winkel die Target-Dealer is dus als het echt niet lukt .......) Wij kunnen ook bij http://www.bonchic.nl bestellen maar die zijn duurder (en Highend). Kijk maar eens

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt :)

zijn er nog meer winkels?? beetje prijsvergelijken en us zien wat ovor verschillen er allemaal zijn 1e keer dat ik er mee wil gaan werken voorheen was het altijd kastjes kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
o ennum zijn er ook nederlandse websites?? deze 2 zijn in engels.. ik heb er niet zo'n probleem mee maar bij die 1e site ivnd ik die plaatjes ook zo vaag :?

widexs promote eerst een zaak maar kan de link nerges meer op de site vinden

Verwijderd

Ik heb laatst bij Powerline nog een 19" rack in de prijslijst zien staan (ook ooit in de winkel geizen, trouwens). Ziet er wel strak uit, maar ik vind het alleen maar leuk als ik een heel rack vol krijg, en das me te duur.
Ik moet het maar doen met mijn Antec SX-1030BEC :) !

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 14:41

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

volgens mij staat 19" racks gewoon in de tweakers.net pricewatch.

Correct me if i'm wrong

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De sites die ik heb gepost zijn gewoon nederlandse groothandels hoor.
Target = budget & goed
BonChic = Highend & duur

Alleen hun site is engels ... helaas ...

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Staat wel in de pricewatch maar dan weetik nog niet precies wat ik heb ik ben nieuw met dit onderwerp dus ik zou ook graag uitleg op de site willen zien en de sites zeggen wel de specifikaties maar moet er een speciaal gevormd moederboard in en kan me huidige troep erin of......:?

heb een site gezien tijdje trug waar ze ook de binnekant lieten zien (widexs link) maar die kennik nie ivnnu stonde ook glijk prijzen bij

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
Dit is een mooie 19" van coolermaster
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/atc/atcs/atc400.jpg

Te koop bij comptechworld voor de prijs van 5149,-

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

da's bijna voor niks... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Komt maar in me kamertje te liggen niet in een of ander high end serverpark dus 5 ruggen heb ik daar niet voor over maar ik heb het al gevonden bedankt jonges

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Welke heb je gekocht? Of waar heb je de juiste info vandaan. Ik ben elf ook opzoek voor thuisgebruik...
Pagina: 1