Ik trok net de kast van m'n DELL 5150c open, omdat ik vind dat de sidepanels wel erg warm worden,.. (heb dit systeem nog niet zo lang) en wat schetst mijn verbazing.. . de PSU staat gewoon loeiend hete lucht naar binnen te 'kolken'
plaatje ter verduidelijking:

achter de HD zitten ook de north/south bridge, op dat punt word ontzettend veel warmte geproduceerd
oranje balkje staat represent voor de fan die warme lucht naar binnen blaast
blauw balkje, is het rooster van de PSU aan de achterkan van de kast - zit GEEN fan
groene streep = luchtrooster aan de achterkant van de kast... van die gaatjes : P
Volgens wikipedia, is er met de BTX standard NIETS veranderd op het gebied van PSU lucht inlaat en de stekkers van de voeding, maar dit is een pico-btx board.. kon er verder niets meer over vinden
Is dit 'normaal'?
.. er zit nog een warrenty seal op de PSU, krijg toch sterk de neiging om de PSU eruit te trekken, de fan om te draaien en te kijken wat het effect is (is wel even werk, denk laat ik jullie ook om advies vragen)
plaatje ter verduidelijking:

achter de HD zitten ook de north/south bridge, op dat punt word ontzettend veel warmte geproduceerd
oranje balkje staat represent voor de fan die warme lucht naar binnen blaast
blauw balkje, is het rooster van de PSU aan de achterkan van de kast - zit GEEN fan
groene streep = luchtrooster aan de achterkant van de kast... van die gaatjes : P
Volgens wikipedia, is er met de BTX standard NIETS veranderd op het gebied van PSU lucht inlaat en de stekkers van de voeding, maar dit is een pico-btx board.. kon er verder niets meer over vinden
Is dit 'normaal'?