Ik vind CS gerust leuk en erg grappig om zo eens te doen, maar ik vind het nogal buggy en heel mooi is het ook niet, CS is daar en tegen lekker vloeiend en zelfs met bots spelen is leuk, wat is nou eigenlijk het succes van CS?
Op woensdag 07 februari 2001 23:57 schreef raptorix het volgende:
Ik vind CS gerust leuk en erg grappig om zo eens te doen, maar ik vind het nogal buggy en heel mooi is het ook niet, CS is daar en tegen lekker vloeiend en zelfs met bots spelen is leuk, wat is nou eigenlijk het succes van CS?
je zal wel "sf is dar en tegen lekker vloeiend......" bedoelen.
ik heb sf nooit gespeeld....... ik zal het binnen kort maar even proberen...
waarom cs mooi?? leuke game play. en ik ben helemaal aan die engine gewend, die UT engine moet ik nog ff onder controle hebben, speelt wel vet anders. maar TO is ook wel leuk...
SF? Soldier of Fortune?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik vondt juist SF buggy... Dingen die niet klopte/niet lekker speelde etc...
Was wel de eerste versie
Was wel de eerste versie
Dat wordt afgekort met SOFOp donderdag 08 februari 2001 00:56 schreef Captain Pervert het volgende:
SF? Soldier of Fortune?
CS... is hét spel gewoon. En buggy ??????
Hoe kom je dáár nu bij, nog noooooit een probleem gehad
Ik vond CS 7 en 7.1 zwaar slecht lopen. Ben toen overgestapt op TFC, ben daar nu helaas aan verslaafd... loopt nog steeds beter dan CS, al moet ik zeggen dat CS 1.0 veel beter loopt dan vorige... Alleen jammer dat CS mapontwerpers veel beter werk afleveren dan TFC creators.... Zitten nu twee mappen in TFC gemaakt door CS-mensen, en die mappen zijn wel supergaaf....
En wat vinden jullie van Tactical Ops?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Cooooool !Op donderdag 08 februari 2001 15:46 schreef Gallus het volgende:
En wat vinden jullie van Tactical Ops?
Nou ik speelde op me werk redelijk veel CS maar omdat ik daar geen 3dkaart had speelde ik in software modus, maar je zag gewoon de tegenstandere door de muur heen flitsen, ook lopen die hostages soms gewoon door de lucht en die bots die zijn echt ruk, ze blijven de hele tijd rondjes draaien alsof ze helemaal leip zijn.
Verwijderd
Tsjah...cs is wel een beetje buggy...beetje veel exploits ed
. Komen gelukkig steeds weer nieuwe fixen voor maar toch...
En wat raar blijft is dat je models dus altijd door "shootable" muren heen kunt zien steken. Bv een loop van een gun die door een deur steekt, of hossies die je half door een deur ziet steken. Is wel vaag (soms wel handig
). En in een aantal maps zitten gwoon plekken waarop je stucked, zoals in vegas, spring maar van die hoogspanningskabels af, achterop de sphinx. Als je daar precies in het midden zit kom je d'r echt niet meer uit 
In office ook ergens met een of andere bank ...aan de ct kant van de deur in het complex
In estate start je soms als T buiten de buying zone
dus heb je geen fuck aan de buyingtime.
Ach bugs..bugs....zitten overal in
Dus cs 1.1 mag van mij wel gwoon 1 grote bug fix worden (cheats uitbannen en bovengenoemde dingetjes oplossen) Een aantal levels mogen ze ook wel wegflikkeren, en docks moet terug!!
...ik dwaal af
En wat raar blijft is dat je models dus altijd door "shootable" muren heen kunt zien steken. Bv een loop van een gun die door een deur steekt, of hossies die je half door een deur ziet steken. Is wel vaag (soms wel handig
In office ook ergens met een of andere bank ...aan de ct kant van de deur in het complex
In estate start je soms als T buiten de buying zone
Ach bugs..bugs....zitten overal in
Dus cs 1.1 mag van mij wel gwoon 1 grote bug fix worden (cheats uitbannen en bovengenoemde dingetjes oplossen) Een aantal levels mogen ze ook wel wegflikkeren, en docks moet terug!!
...ik dwaal af
Wat ik wel echt vet vond in Strike Force is de manier van richten. Je had gewoon een knop waarmee je wapen beter voor je hield, zodat je echt via de loop moest mikken, en je had ook geen crosshair (toch?).
Pagina: 1