XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
wat dacht je er van het ding in een winkel te bekijken ??? je schiet er echt niet veel mee op als hier iemand gaat roepen 'oooh hij is geweldig.....oohhh wat brak etc'
zelf op pad dus, ze beiden bekijken en dan kiezen!
Ehmmz...in de winkel bekijken levert mij een minder duidelijk beeld op dan als ik (gegronde) meningen van hier hoor: de tv's in winkels zijn in mijn mening nooit goed afgesteld in termen van kleuren/signaal/etc. VandaarStuiTeR schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:27:
wat dacht je er van het ding in een winkel te bekijken ??? je schiet er echt niet veel mee op als hier iemand gaat roepen 'oooh hij is geweldig.....oohhh wat brak etc'
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
kan zijn maar alles wat je hier zult horen is puur subjectief. Ik heb super beeld !! > heb je daar wat aan ? Je vraagt een vergelijking tussen 2 toestellen en de enigste manier om daar een goed antwoord op te krijgen is ze ook daadwerkelijk te vergelijken. Wat heb je zelf al ondernomen ???
Verwijderd
Ga naar de winkel en kijk zelf, lees wat reviews. Kijk in de algemene topics over deze merken. Er is zat info te vinden.
Beetje inzet mag wel, we zijn namelijk niet zo gediend van "wat moet ik kopen" threads.
Beetje inzet mag wel, we zijn namelijk niet zo gediend van "wat moet ik kopen" threads.
Dit topic is gesloten.
![]()