[LCD TV] Twijfel

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 08:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Topicstarter
Dag,

Ik zit op het moment te denken over de aankoop van een 32" LCD, primair voor het kijken van DVD's via een Harman Kardon AVR en het spelen van games op een nog aan te schaffen Xbox 360.

Via diverse fora, waaronder natuurlijk GoT, heb ik vernomen dat de Samsung LE32 reeks hier prima geschikt voor is, echter, zelf leek mij deze LCD ook wel 'redelijk': de Sharp Aquos LC-32AD5E
Hier op GoT kan ik er totaal geen informatie over vinden, noch ergens anders.

Nu is dus de grote hamvraag: iemand die ervaring met deze Sharp (-reeks) heeft?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

wat dacht je er van het ding in een winkel te bekijken ??? je schiet er echt niet veel mee op als hier iemand gaat roepen 'oooh hij is geweldig.....oohhh wat brak etc'

zelf op pad dus, ze beiden bekijken en dan kiezen!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 08:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Topicstarter
StuiTeR schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:27:
wat dacht je er van het ding in een winkel te bekijken ??? je schiet er echt niet veel mee op als hier iemand gaat roepen 'oooh hij is geweldig.....oohhh wat brak etc'

zelf op pad dus, ze beiden bekijken en dan kiezen!
Ehmmz...in de winkel bekijken levert mij een minder duidelijk beeld op dan als ik (gegronde) meningen van hier hoor: de tv's in winkels zijn in mijn mening nooit goed afgesteld in termen van kleuren/signaal/etc. Vandaar :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

kan zijn maar alles wat je hier zult horen is puur subjectief. Ik heb super beeld !! > heb je daar wat aan ? Je vraagt een vergelijking tussen 2 toestellen en de enigste manier om daar een goed antwoord op te krijgen is ze ook daadwerkelijk te vergelijken. Wat heb je zelf al ondernomen ???

Verwijderd

Ga naar de winkel en kijk zelf, lees wat reviews. Kijk in de algemene topics over deze merken. Er is zat info te vinden.

Beetje inzet mag wel, we zijn namelijk niet zo gediend van "wat moet ik kopen" threads.

Dit topic is gesloten.