Toon posts:

Vista 64 UK OEM

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben de trotse bezitter van een mainboard...

Asus P5N32-E SLI Plus

ik wilhiervoor de drivers van Nvidia downloaden en niet de drivers van Asus maar welke moet ik hebben? Ik kan dat nergens vinden niet op het mainboard en niet in het boekje ook niet op de sites waar ze te koop zijn iemand die het weet?

verder heb ik zoals aangegeven de UK versie (legaal) ik heb aan het begin de juiste instellingen ingesteld en de andere keyboard layout gewist. vervolgens dat icoontje in systray verborgen nou gebeurd het weleens dat mijn layout tijdens het gamen veranderd (toetsen combi?) en dan moet ik uitloggen en daar kan ik het veranderen maar nergens anders kan ik het vinden.

ik deed het met XP altijd zo en nooit problemen nu echter wel hoe zorg ik ervoor dat dit niet meer gebeurd en waar kan ik dat vinden?

thnx

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk welke chipset erop zit waar je de drivers voor moet hebben en dan zoeken bij de fabrikant.

ARME AOW’er

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14
Zo moeilijk is dat toch niet?
Chipset opzoeken: nVidia nForce 650i SLI
Dus op de website van nVidia->Platform drivers->nForce 650i SLI->Windows Vista 64-bit

Overigens is je topictitel niet goed. Een goede zou zijn geweest: [Vista] Chipset drivers Asus P5N32-E SLI

[ Voor 28% gewijzigd door Jimster op 03-06-2007 23:25 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je moet de toetsenbord layout waartussen je switcht verwijderen, bij configuratiescherm -> keyboard.

Je chipsetdriver vind je hier: http://us.download.nvidia...64_15.00_english_whql.exe

Astublieft :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-03 20:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Het wisselen van je toetsenbord layout was in Windows 2000 en XP altijd te doen met de toetsen combinatie CTRL R + SHIFT R. Verder weet ik niet zeker over er al uberhaubt 64 bit drivers zijn van Nvidia.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kwestie van de specificaties goed lezen inderdaad.

Verder rammelt er het een en ander aan je topictitel, en als je wilt weten wat je voor driverversies nodig hebt heb je meer succes als je in Processors, Mobo's & Geheugen gaat kijken naar de NVidia topics.

Zou je onderhand wel moeten weten toch?
Dicht dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.