[OS-X]Entourage Tabblad geavanceerd, waar dan

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
In mijn outlook had ik altijd ingesteld dat mijn verwijderde items worden gewist bij het afsluiten van outlook.

Dat wil ik in Entourage ook. Na wat zoeken kwam ik tegen hoe dat zou moeten.
Opties voor een IMAP-e-mailaccount
De opties die beschikbaar zijn in het dialoogvenster Account bewerken, worden in de volgende tabellen beschreven.

De map Verwijderde items leegmaken bij afsluiten

Als u dit selectievakje inschakelt, worden berichten in de map Verwijderde items op de server gewist wanneer u Entourage afsluit. U kunt opgeven hoe berichten moeten worden verwijderd wanneer u Entourage afsluit door een van de onderstaande opties te selecteren.
Dus ik in entourage naar Entourage--> accountinstellingen --> selecteer de account --> probeer dan het tabblad 'Geavanceerd' te vinden... maar dat is bij geen van beide accounts aanwezig :?

De help in entourage is niet superduidelijk, doe ik iets fout?

Verwijderd

Ik werk niet met entourage, maar kijk ook eens bij je voorkeurenin het file menu.
In mail.app is dit in te stellen via de accounts.

Wat je wel kan doen is een regel maken (schedule) dat om de x-aantal dagen die map leeg maakt.
Meer info staat hier.

Daar staan ook nog enkele andere manieren te lezen die een oplossing kunnen zijn.

Hetvolgende is ook geldig voor de office applicaties (niets persoonlijk hoor): dit zijn geen exacte kopies van windows programma's (goddank). Dingen zijn soms makkelijker dan je denkt als je van je gewoontes afstapt.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 23:17 ]