Binnenkort wil ik een nieuwe tv aanschaffen met de volgende eigenschappen:
Er is niet heel veel keus meer, helaas, maar heb me wel al flink georienteerd op internet en in winkels en kwam uit op de volgende (nog nieuw te verkrijgen) modellen:
De JVC AV-28X5 vond ik het mooiste beeld geven in de winkel (in alle gevallen) en besloot deze bijna te kopen, tot ik las dat de extras t.o.v. de AV-28H5 (100 euro goedkoper) niet te zien waren als je toch alleen maar goede bronnen naar je tv stuurt (digitale tv en s-video), dan is het natuurlijk zonde van de 100 euro extra.
Mijn vraag is dus:
- Budget: 400-500 euro
- Grootte: 28'' (71cm)
- Rustig beeld (waarschijnlijk 100hz dan)
- 'mooi' design (persoonlijk natuurlijk, maar met name zilverkleurig en platte beeldbuis)
- Goed beeld voor televisie/films (en ondertiteling) en foto's (geen sportliefhebber, maar moet wel kunnen)
- Moet ongeveer 5 jaar meegaan
- Casema digitale televisie
- Geluid via home-cinema set (dus geluid op tv onbelangrijk)
- Dvd-speler en computer via s-video en scart
Er is niet heel veel keus meer, helaas, maar heb me wel al flink georienteerd op internet en in winkels en kwam uit op de volgende (nog nieuw te verkrijgen) modellen:
- JVC AV-28H5
- JVC AV-28X5
- Philips 28PW8xxx (laatste keus)
De JVC AV-28X5 vond ik het mooiste beeld geven in de winkel (in alle gevallen) en besloot deze bijna te kopen, tot ik las dat de extras t.o.v. de AV-28H5 (100 euro goedkoper) niet te zien waren als je toch alleen maar goede bronnen naar je tv stuurt (digitale tv en s-video), dan is het natuurlijk zonde van de 100 euro extra.
Mijn vraag is dus:
- Is de JVC AV-28 X5 nog wel beter dan de H5 bij ideale omstandigheden?