KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
zijn al je partities wel geformatteerd? en zoja, welk bestandssysteem ?
en zag je je D en F schijf eerst wel en kon je daarvoor er nog wel iets mee doen? (bestanden erop zetten etc.)
en zag je je D en F schijf eerst wel en kon je daarvoor er nog wel iets mee doen? (bestanden erop zetten etc.)
Hmm, er staan allemaal bestanden op, ik gebruik het al een paar maanden. En nu ineens ziet het alleen nog twee partities van de vier. Ik gebruik nu het programma TestDisk, (http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk) kijken of ik daar iets mee kan.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:09:
zijn al je partities wel geformatteerd? en zoja, welk bestandssysteem ?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Niemand hier een antwoord op?
Al met Knoppix geprobeerd te booten? Als je daar wel toegang hebt tot de partities, dan is het een Windows probleem. Zo niet, dan kan het iets in de bios zijn, dat je externe schijf niet goed herkent wordt of iets dergelijks.
CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro
Verwijderd
Driveletters door aansluiten USB apparatuur verdwenen.... Wijs opnieuw partitletters aan als je ze nog ziet bij Beheer.THE_BASE schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:01:
Ik heb ineens een heel vreemd probleem.
Ik heb een C:\-schijf. Daarnaast heb ik via USB een MyBook HDD van 250GB aangesloten en deze opgedeeld in 4 partities.
Nadat ik gewoon mijn PC opnieuw heb opgestart, krijg ik alleen de E:\- en G:\-schijf nog te zien. De F:\- en D:\-schijf zijn spontaan verdwenen.
Via Start -> Rechtsklikken op Computer -> Beheer, (in Windows Vista) zie ik wel bij opslag dat ze er zijn, alleen ik kan er niets mee. Kan niets aanpassen, kan niet openen.
Iemand een idee?
Pagina: 1