Toon posts:

Geluid probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers, ik heb laatst mijn Windows vista opnieuw geïnstaleerd. Maar nu zit ik met een probleem, ik had vroeger zegmaar aan de voorkant van mijn computer de jack van mijn speakers en achter de jacks van mijn headset mic/koptelefoon. Maar als ik nu het geluid van mijn koptelefoon inplug hoor ik niks meer via mijn boxen, wat eerst wel kon. dit probleem gaat ook anders om als ik mijn boxen erin doe hoor ik mijn koptelefoon niet.

Maar dit is nog niet het grootste probleem. Als ik nu op skype zit met alleen mijn headset ingeplugt, horen mensen mij als een soort smurf ofzo :/ zegmaar heel hoog en niet normaal te verstaan. Ik heb al Geprobeerd mijn bios en moederboard driver te updaten, maar dit heeft geen zin gehad, nog steeds hetzelfde.

Het ligt ook niet aan mijn headset ik heb een andere headset geprobeerd ook van ander merk enzo, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik gebruik geen geluidskaart maar gwn die plugjes via mijn moederboard.

Ik heb een Intel DG965WHMKR.

Ik heb ookal naar mijn computerzaak gebeld, maar die wisten het niet. Hopelijk kan iemand me hier mee helpen want ik vind het heel erg vervelend.

Climax