[XP] Start Menu windows kapot*

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03-2025
Hallo,

Ik had na de laaste updates van windows gedownload te hebben opeens last van een start menu dat niet helemaal meer juist eruit ziet. Weet niet zeker of het is gekomen na windows update.

Ik heb daarna mijn PC ghost image terug gezet, daarna windows update uitgevoerd en nu is dus weer mijn start menu helemaal verkloot.

Hieronder een scree

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/6bcoepg.jpgnshot:

Als iemand hetzelfde probleem heeft of er een oplossing voor heeft dan hoor ik het graag!

Ook als ik op het vreemde icontje zonder naam klik onderop kom ik uit op Deze Computer. Ook zijn dus als die snelkoppelingen verdwenen zoals Windows Live Messenger, Windows Movie maker enzz

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zet nog even de Windows versie erbij (XP), wil je daar volgende keer zelf om denken? :)

Heb je al gekeken of veranderen naar Klassiek startmenu verschil maakt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Snoll3bulk
alt-92 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:06:
Ik zet nog even de Windows versie erbij (XP), wil je daar volgende keer zelf om denken? :)

Heb je al gekeken of veranderen naar Klassiek startmenu verschil maakt?
Zal volgende keer erbij zetten :) .

Klassiek startmenu maakt geen verschil helaas. Ook geen Windows Live Messenger pictogram, helemaal leeg en nog steeds dat vreemde icontje. Zou dit kunnen komen door een windows update fout?

• Snoll3bulk
Iemand nog een idee?

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 11:49
Systeem herstel ff draaien?

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
vreemde icoontje verwijderen? :)
En staan de pictogrammen op het bureaublad nog goed?
Eventueel ook dat van MSN of al die dat niet goed zijn verwijderen en manueel terugzetten...

Simke

• Snoll3bulk
Simke schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:01:
vreemde icoontje verwijderen? :)
En staan de pictogrammen op het bureaublad nog goed?
Eventueel ook dat van MSN of al die dat niet goed zijn verwijderen en manueel terugzetten...
Als ik hem verwijder komt tie gewoon terug na een herstart. Als ik de MSN snelkoppeling terugzet b.v en ik herstart is de snelkoppeling weg en staat het vreemde icontje erweer, ook verbergen helpt niet want dan komt tie gewoon weer terug.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:51
Hey ik heb een vergelijkbaar probleem.

Bij mij is de tekst bij de "Miniatuurweergave" weg.

Misschien dat het vergelijkbaar is met jouw probleem.
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07233/mijnmuziek.jpg.xs.jpgZoals je ziet zijn de namen van de mappen weg. Als ik een andere weergave kies zijn ze er wel gewoon weer :S

[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 06-06-2007 20:01 ]

• Snoll3bulk
ThinkPadd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:00:
Hey ik heb een vergelijkbaar probleem.

Bij mij is de tekst bij de "Miniatuurweergave" weg.

Misschien dat het vergelijkbaar is met jouw probleem.
[afbeelding]Zoals je ziet zijn de namen van de mappen weg. Als ik een andere weergave kies zijn ze er wel gewoon weer :S
Ja het lijkt er idd wel op ja, beetje vreemd is het ook dat ik net Windows opnieuw installeer en dat ik het dan weer heb ;(

• Snoll3bulk
Weet nu waar het door komt, nadat ik PowerDVD 7.3 geinstalleerd had met alle updates was me hele start menu dus meteen naar de ..................
Pagina: 1