Ik ben bezig met een audio applicatie en nu wil ik hier wat DirectX effecten aan toevoegen, echter zou dit volgens de voorbeelden erg simpel moeten zijn, zie hieronder:
Echter wil het ombouwen naar C++/CLI niet echt lukken wat ik ook probeer ik krijg verschillende foutmeldingen o.a a native array cannot contain this managed type, met de onderstaande code.
Iets doe ik fout met het declareren, maar ik krijg niet gevonden wat al zal het uiteindelijk wel weer heel simpel zijn, iemand die mijn een zetje in de goede richting kan geven?
C#:
1
2
3
4
| EffectDescription[] effects = new EffectDescription[2]; effects[0].GuidEffectClass = DSoundHelper.StandardEchoGuid; effects[1].GuidEffectClass = DSoundHelper.StandardChorusGuid; buffer.SetEffects(effects); |
Echter wil het ombouwen naar C++/CLI niet echt lukken wat ik ook probeer ik krijg verschillende foutmeldingen o.a a native array cannot contain this managed type, met de onderstaande code.
C++:
1
| EffectDescription ^objEffects = gcnew EffectDescription[2]; |
Iets doe ik fout met het declareren, maar ik krijg niet gevonden wat al zal het uiteindelijk wel weer heel simpel zijn, iemand die mijn een zetje in de goede richting kan geven?
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!