Toon posts:

Logitech FF Wheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met Logitech FF wheel? Ik heb er één, en vroeg me af waarom bij NFS Porsche het stuur onder een hoek van 45 graden geen force feedback geeft. Iets fout geinstalleerd, of gewoon fout geprogrammeerd (door NFS)? En voor degene die er ook een heeft: wat zijn jouw optimale instellingen?

Groetjes.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een LFFWheel en bij mij werkt hij prima... Ik heb mijn stuur tot het uiterste gekalibreerd en alle FFFuncties op 125% gezet...

Je zou eens moeten testen wat het stuur doet bij de voorbeeld FFFuncties (bij de eigenschappen van het stuur)... Als hij het daar niet goed doet wil ik even weten welke versie drivers je gebruikt en welke configuratie... Success

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, wat bedoel je met tot het uiterste gekalibreerd? Ik kan me niet herinneren dat ik het stuur heb moeten kalibreren. Ik heb overigens ooit een keer de logitech driver 3.30 gedownload en geinstalleerd i.v.m. mijn logitech joystick. Ik heb dus niet de software die bij het wheel zat geinstalleerd. Kon trouwens ook niet. Volgens mij zit bij het wheel versie 2.23.
In Properties doen trouwens de functies het allemaal wel. Ik lees echter vaak dat mensen kunnen "voelen" dat een auto in de slip raakt, en dat heb ik nog niet meegemaakt in Rally Masters en Need for Speed Unleashed.
Ik zal in ieder geval eens alles op 125 % proberen, heb nu 110 geloof ik.