[WinXP/All] SFV programma met command line mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een programma wat eigenlijk heel simpel is:
x.exe Z: > C:\bla.sfv

of
x.exe -in Z: -out C:\bla.sfv

En dan moet het programma een .sfv maken van alle files op een DVD of CD of in een map of waar dan ook, recursief (dus "Mapnaam\bestand.rar 3484A93B" bijv.).

Ik heb nog geen enkel programma gevonden die dit kan!

hkSFV heeft een shell extension waar je "Create SFV" kunt kiezen. Je selecteert gewoon alle mappen en klikt op "Create SFV" en dan gaat 'ie z'n ding doen. Ik kan echter niet vinden wat er dan precies wordt uitgevoerd. Een bepaalde command line parameter zal wel worden meegegeven, maar ik kan niet vinden welke. Een ander probleem is dat 'ie de .sfv in dezelfde map neergooit, dat gaat natuurlijk niet werken op een DVD. Ik heb ook nog niet gevonden waar je kunt aangeven waar de file moet komen te staan.

QuickSFV heeft ook shell extensies. Je klikt op een map en dan kun je "Create .SFV File" kiezen. Ik kan alleen weer niet vinden welk commando dan wordt uitgevoerd (QuickSFV.exe ....nogwat). QuickSFV vraagt dan waar de .sfv moet komen, dit is dus weer wel handig (en het zou nog handiger zijn als je met een commandline parameter dit zelf kunt aangeven).

Bovenstaande 2 programma's zijn toch eigenlijk wel de "grootste", maar kunnen allebei net niet wat ik zoek. Ik wil namelijk, als ik een DVD heb gebrand, een .bat uitvoeren die dan netjes een lijst maakt van alle bestanden op de DVD met filesizes e.d. (heb ik al) en vervolgens een .sfv file aanmaakt genaamd "C:\Index\volumenaam.sfv" met daarin alle CRC waardes van de bestanden op die DVD.

Ook heb ik zelf al een programma gemaakt die doet wat ik zou willen, maar mijn programma is zo'n 20x trager dan QuickSFV en HkSFV (zou kunnen komen omdat ik in C# programmeer, dat zal misschien zwaarder zijn, en sowieso omdat mijn sfv functie veel trager is waarschijnlijk). Ik wil dus eigenlijk ook gewoon het wiel niet 2 keer uitvinden en gewoon een van de bestaande programma's gebruiken. Ik heb alleen nog niet de commandlines gevonden waarmee ik ze kan laten doen wat ik wil.

Heeft iemand enig idee?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?