Verwijderd
Ik kan alleen maar zeggen dat jij een super mooie tuin hebt!
Op de fotos is niets aan te merken!
Op de fotos is niets aan te merken!
Mooie serie hoor. Commentaar per foto:
#1 Gewoon okee
#2 Mooie uitsnede, goede compositie
#3 Doet ietwat flets aan
#4 Prima, bloem goed geisoleerd van de achtergrond
#5 Beetje rommelig, de minste van de serie
#6 Van deze kant is deze aparte bloem mooier
#7 Beestje zit wel ver naar boven, loopt als het ware bijna van de foto af, jammer
#8 Deze jonge merel staat er prima op
#9 Prima compositie, scherpte en DOF. Samen met #2 de mooiste van de serie.
Ik ben benieuwd of je foto's met 400D nog veel beter worden, dit is gewoon goed gedaan!
#1 Gewoon okee
#2 Mooie uitsnede, goede compositie
#3 Doet ietwat flets aan
#4 Prima, bloem goed geisoleerd van de achtergrond
#5 Beetje rommelig, de minste van de serie
#6 Van deze kant is deze aparte bloem mooier
#7 Beestje zit wel ver naar boven, loopt als het ware bijna van de foto af, jammer
#8 Deze jonge merel staat er prima op
#9 Prima compositie, scherpte en DOF. Samen met #2 de mooiste van de serie.
Ik ben benieuwd of je foto's met 400D nog veel beter worden, dit is gewoon goed gedaan!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik zou die A430 nog maar niet wegdoen, want voor je ditzelfde resultaat met de 400D haalt....
Hij gaat gelukkig niet helemaal weg. Ik geef hem aan mijn ouders, dan hebben die ook wat.Toff schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:23:
Ik zou die A430 nog maar niet wegdoen, want voor je ditzelfde resultaat met de 400D haalt....
Misschien wel een ideetje toch maar een macro-lens bij te bestellen als ik die camera koop. Ik schiet de laatste tijd alleen maar macro...
Voor de rest: bedankt voor het commentaar
Nette serie, de een wat beter dan de ander, maar ik vind #2 de absolute uitschieter. Kan wat mij betreft zo aan de muur.
Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt
Nummer 2 for president! Verder nette foto's!
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
nummer 5 en 6 vind ik erg mooi. Alleen deze passibloem is niet helemaal volmaakt, er zijn betere te vinden denk ik.
Nummer 2 is echt schitterend!
Nummer 2 is echt schitterend!
Nummer 2 de absolute favourite van deze kant. 5 en 6 vind ik ook wel iets hebben, jammerlijk dat de omgeving teveel van de foto opslokt.
Wabbawabbawabbawabba
Pagina: 1