Ik heb laatst vista geinstalleerd en speel regelmatig spellen, maar in pc zit maar 1 gig ram en het laden van games duurt redelijk lang (Battlefield) en de eerste 5 minuten hapert het Battlefield heel erg en daarna is het goed speelbaar. Daarom wil ik mijn geheugen upgraden, want volgens mij is dat de zwakste schakel in mijn pc:
Moederbord: Asus P5VD2-MX
Intel Core 2 Duo 1,86 Mhz
Nvidia Geforce 7900 GTO 512 MB
200 GB S-ATA disk
1 GB DDR2 SD-Ram (Één bankje)
Ik wil dus upgraden naar 2 Gig, maar ik hoef geen hele dure kwaliteit geheugen. Maar ook geen goedkope troep. Ik heb nu het volgende geheugen, maar deze is volgens mij niet echt goed. Dus kan ik het beste 1 gig bijkopen of gewoon dit bankje wegdoen en twee nieuwe van 1 gig kopen?
Huidig geheugen:

En welk geheugen kan ik het beste pakken voor gebruik in mijn pc?
Moederbord geheugen info: 2 x 240-pin DIMM sockets support up to 4 GB of DDR2 533/400 unbufferred non-ECC memory
Moederbord: Asus P5VD2-MX
Intel Core 2 Duo 1,86 Mhz
Nvidia Geforce 7900 GTO 512 MB
200 GB S-ATA disk
1 GB DDR2 SD-Ram (Één bankje)
Ik wil dus upgraden naar 2 Gig, maar ik hoef geen hele dure kwaliteit geheugen. Maar ook geen goedkope troep. Ik heb nu het volgende geheugen, maar deze is volgens mij niet echt goed. Dus kan ik het beste 1 gig bijkopen of gewoon dit bankje wegdoen en twee nieuwe van 1 gig kopen?
Huidig geheugen:

En welk geheugen kan ik het beste pakken voor gebruik in mijn pc?
Moederbord geheugen info: 2 x 240-pin DIMM sockets support up to 4 GB of DDR2 533/400 unbufferred non-ECC memory