LinkPro SH-9008T of SVEC FD821 switch?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Ik heb op het moment een Planet 100mbit HUB die dus alleen 100mbit aan kan. Dit vind ik shit aangezien er een pc bij wil die 10mbit heeft en geen 100mbit aan kan omdat het een isa slot betreft.
Nu wil ik dus uitbreiden naar een 8 poorts switch en dan ook een echte switch en voor niet teveel geld. Nu heb ik mijn oog laten vallen op bovenstaande types.
zijn dit beide ECHTE switches en geen switching hubs? en welke is de beste? de SVEC is goedkoper en vind ik mooier uitzien maar zoals zoveel fabrikanten goochelen ze graag met de termen switch en switching hub dus ik kom er zelfs met de search niet uit welke van de twee ik moet nemen.
Ik beperk me extra tot deze twee omdat ik anders toch geen keus kan maken. Ze zijn beide goedkoop en nu vraag ik me af welke jullie me adviseren.

Alvast bedankt voor de tips

BTW...vind de site van svec betrouwbaarder overkomen dan die van Linkpro.

• MinddiggerNL
ik kan me toch slecht voorstellen dat er niemand ervaring heeft met een van deze twee :?
Ik weet dat er nog tientallen goede switches zijn, maar zou graag willen weten welke de beste is. Als er geen noemenswaardig verschil is dan neem ik uiteraard de goedkoopste; de SVEC

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02
Ik ben ook aan het rond kijken voor een switch en kwam op dezelfde keuze's uit.
Wat precies het verschil is weet ik zo ook (nog) niet en kwa prijs maakt het ook weinig uit.
Dus help deze tweaker en geef hem advies dan weet ik het ook :D

• MinddiggerNL
dat vind ik ook :)
Er moet toch iemand duidelijkheid over kunnen geven :?

• MinddiggerNL
ik lees dus net dat er iemand is die geen 10 en 100mbit door elkaar kan gebruiken met die svec swithc terwijl de ander weer zegt van wel :?
Beetje wazig allemaal. ik wil wel zeker weten dat ie het allebei tegelijk aankan anders kan ik net zo goed mijn 100mbit hub houden.

Verwijderd

Ik heb op de hcc een linkpro switch gekocht

bij www.mr-at.nl kost 250,-

Ik kan 10Mbit en 100Mbit tegenlijk gebruiken
De switch bevalt me zeer goed kan binnenkort de 16 poort versie van kopen :)

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

die linkpro heb ik sinds afgelopen HCC en bevalt me prima, en ik vin dat ding er strak uit zien wordt niet warm of iets anders gek, zeker een aanrader

• MinddiggerNL
aha...dat klinkt goed. ik vind zelf de svec mooier uitzien, maar is er iemand die met dit ding ervaringen heeft?

Verwijderd

Nope, geen ervaring met de SVEC. Ik heb dus ook die Linkpro. In de donkere kleur vind ik deze dus veel mooier, zeker op een Antec SX-1030BEC kast :9~ .

Nu alleen nog al die LEDjes vervangen door blauwe (alleen wat duur ;( , iemand een goedkopere oplossing).

• MinddiggerNL
Op donderdag 08 februari 2001 18:53 schreef Straatje het volgende:
Nope, geen ervaring met de SVEC. Ik heb dus ook die Linkpro. In de donkere kleur vind ik deze dus veel mooier, zeker op een Antec SX-1030BEC kast :9~ .
Tsja...smaken verschillen nu eenmaal he :) Ik vond hem op dat plaatje bij mr-at ook cool uitzien, maar hij staat alleen als SH-9008v op de site en als het die is vind ik hem toch wat minder mooi uitzien. Beetje te eenvoudig. Niet dat dat iets afdoet aan zijn functie, maar toch.
Nu alleen nog al die LEDjes vervangen door blauwe (alleen wat duur ;( , iemand een goedkopere oplossing).
Je bent tweaker of je bent het niet he :)

Maar ja. ik wil eens een reactie van iemand met een svec. Die is nl. goedkoper dus nog interessanter als ie net zo goed is.

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
hallo mensen,

even om te weten, zit er een koeling-fan
in die LinkPro? Dit ivm geluidsoverlast
op een slaapkamer...

• MinddiggerNL
goeie vraag. en zit er een fan in die svec?
maakt die veel herrie?

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 19:11 schreef BonBon het volgende:
hallo mensen,

even om te weten, zit er een koeling-fan
in die LinkPro? Dit ivm geluidsoverlast
op een slaapkamer...
Nope, ik heb het ding al een paar keer open gehad (ivm de LEDjes, zie eerder ;) ), en ben geen fan tegengekomen.

• MinddiggerNL
en die svec??????????????
weet niemand iets over dit ding?????????":')

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
bedankt voor de tips.

IK GA VOOR DE LINKPRO!! ;)

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

die linkpro is lekker simpel en van binnen ook, zeer netjes allemaal, wat die svec betreft, nog nooit mee gewerkt,en idd die linkpro heeft alles erop zitten wat nodig is, niet meer en minder, daarom heb ik ehm dus ook gekozen, lekker strak simpel design, vin ik persoonlijk mooier

• Witlof
Ik denk dat ik dan ook maar voor de LinkPro ga bij mr-ED ;)
Prijs maakt niet veel uit, rond de 30 gulden inclusief verzendkosten. Ed rekent maar een tientje en DVC die die SVEC verkoopt 27,50 :(
Ergens anders heb ik ze nog niet gezien.

• MinddiggerNL
ik ga waarschijnlijk toch maar voor die svec. zelfs incl. verzendkosten is ie nog goedkoper dan de linkpro en eigenlijk geeft de site van svec me meer vertrouwen in het product dan bij linkpro het geval is. Het ding is gewoon beter gedocumenteerd en als ik de specs bekijk moet ie gewoon goed zijn.

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik heb al maanden lang een Linkpro 24/24 aan staan, ben er heel tevreden mee. Stroomverbruik is minimaal, wordt niet warm, geen fans. Was toen 275 bij mr_at, inmiddels iets goedkoper.

• Witlof
Ik heb gisteren de Linkpro Switch besteld bij Mr @ met Credit Card *D
Hopelijk krijg ik hem snel binnen :P
Pagina: 1