Toon posts:

Nieuwe processor voor Counter-Strike: Source...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik speel Counter-Strike: Source, en dat is allemaal leuk en aardig, maar ik wil een stabiele framerate hebben. Op dit moment heb ik een Asus A8V-Deluxe met daarop een AMD Athlon 64bit 3500+. Daarbij heb ik 2GB aan werkgeheugen, een ATi x1950 Pro van Sapphire en een Samsung SpinPoint 250GB. De CPU is duidelijk de bottleneck, want ik haal een even hoge framerate als met m'n oude 6800GT. Nu moet ik dus een nieuwe processor hebben voor m'n computer. Maar nu is de vraag: Welke processor moet ik kopen om minimaal 100 fps te halen in Counter-Strike: Source (met de toekomst in het vooruitzicht)?

Mvg,
NoobstaR

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

We verwachten wel enige eigen inzet op GoT. Deze vraag is sowieso niet met de info die je geeft te beantwoorden (op 320x200 kun je vast met een P2 nog 100fps halen, maar of je daarvan blij wordt :? Het is dus relevant om je gewenste reso te weten) en dan nog, zoek een willekeurige benchmark op vanverschillende CPUs onder CS-S, kijk naar de minimale (niet average) framerate en je hebt je antwoord. Begin daar eens mee (THG CPU charts bijvoorbeeld)

Edit:
Het hebben van meerdere accounts is op GoT trouwens ook niet toegestaan, check zodadelijk je mail...

[ Voor 10% gewijzigd door dion_b op 03-06-2007 15:20 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.