Toon posts:

HDTV <=> PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag dvi gebruiken van mijne HDTV (Samsung LE19R7), maar ik krijg geen beeld. (Ik heb nen GeForce 7800 GTX)
Wa moet ik doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het spul goed aansluiten en in windows instellen wat de resolutie moet zijn (en de 2e monitor activeren natuurlijk).

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeld flikkert enorm en komt ni perfect in beeld, ik bedoel da het ni centraal staat.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wa je moe doen? Je spelling controleren en ons van meer informatie voorzien. Er mist een hele hoop informatie waardoor er veel giswerk overblijft.

Welke drivers heb je geïnstalleerd voor je videokaart? Heb je wel het juiste kanaal geselecteerd op je TV? Stuurt je OS de TV wel correct aan, hoe wordt hij herkend? Is de kabel wel goed?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Hier op GoT verwachten we dat je een beetje moeite doet met het maken van een openingspost. Daarnaast zien we ook graag dat je in normaal ABN typt, we zitten hier niet op Sugababes ;).

Vertel eerst eens wat je allemaal geprobeert hebt. Ik laat dit topic voorlopig open om te kijken of er nog wat nuttigs van te maken is.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:34:
Hier op GoT verwachten we dat je een beetje moeite doet met het maken van een openingspost. Daarnaast zien we ook graag dat je in normaal ABN typt, we zitten hier niet op Sugababes ;).

Vertel eerst eens wat je allemaal geprobeert hebt. Ik laat dit topic voorlopig open om te kijken of er nog wat nuttigs van te maken is.
Hij had in eerste instantie een post moeten maken die nuttig was, niet door ons het giswerk laten doen en hem bij zn handje beet te houden. Nofi, maar zo kun je ieder topic open houden.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is de bekabeling goed?

Ondersteunt de poort (hdmi/vga/??) wel de door jou gekozen resolutie?

Staat je resolutie op 1280*720? (goed begin voor een hd-tv)

Zorg ook dat het aantal hz goed staat (op 60hz dus).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1