Ik ben momenteel een beetje huiverig om zoiets te kopen.
Deze week kocht ik nieuw voor 700 euro een Medion laptop bij de Aldi, maar bracht 'm na 1 dag al terug omdat de koeling bijna constant stond te blazen. Heel irritant en ik zoiets nooit met m'n vorige laptop van Medion heb gehad.
Dus vraag ik mij af of dat een incident was of dat 't komt omdat laptops steeds meer kunnen en daardoor ook meer gekoeld moeten worden.
Kortom, wat is wijsheid?
Ook dat VISTA kan ik (nog) niet waarderen. Geef mij maar m'n vertrouwde XP.
Ben in ieder geval op zoek naar een XP laptop met heel veel opslagcapaciteit en een groot scherm, ik gebruik 'm hoofdzakelijk voor fotobewerking/opslag/e-mail.
Gewicht/omvang is niet belangrijk.
Meer dan 1000 euro wil ik niet besteden, maar dan wel aan iets wat nog járen meegaat.
Is dat overigens mogelijk? Dat ik XP voor heel lang kan blijven gebruiken?
Graag wat tips, adviezen, ervaringen.
Groet van een leergierige leek.
Deze week kocht ik nieuw voor 700 euro een Medion laptop bij de Aldi, maar bracht 'm na 1 dag al terug omdat de koeling bijna constant stond te blazen. Heel irritant en ik zoiets nooit met m'n vorige laptop van Medion heb gehad.
Dus vraag ik mij af of dat een incident was of dat 't komt omdat laptops steeds meer kunnen en daardoor ook meer gekoeld moeten worden.
Kortom, wat is wijsheid?
Ook dat VISTA kan ik (nog) niet waarderen. Geef mij maar m'n vertrouwde XP.
Ben in ieder geval op zoek naar een XP laptop met heel veel opslagcapaciteit en een groot scherm, ik gebruik 'm hoofdzakelijk voor fotobewerking/opslag/e-mail.
Gewicht/omvang is niet belangrijk.
Meer dan 1000 euro wil ik niet besteden, maar dan wel aan iets wat nog járen meegaat.
Is dat overigens mogelijk? Dat ik XP voor heel lang kan blijven gebruiken?
Graag wat tips, adviezen, ervaringen.
Groet van een leergierige leek.