Toon posts:

Nieuwe Fujitsu-siemens amilo laadt niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op netstroom doet hij het perfect. windows vista geeft aan : "Aan netstroom, accu wordt niet opgeladen". Ik had de helpdesk al gebeld die zei dat het door een onge-aarde stopcontact zou kunnen komen. Gisteren toen ik mijn laptop even naar een vriend mee had genomen deed hij het daar idd wel... toen stond er 100% opgeladen. Maar toen ik toen de netstroom-adapter eruit trok viel hij meteen uit.

In de keuken vandaag brandde het accu lampje even... maar daarna niet meer. Ik ben echt radeloos :(

Een search op google leverde dit trouwens op

http://www.amilo-forum.co...ng-problem-gone-away.html

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/589/asdasdasdtr2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 08:49 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:24

Emiel1984

Made in NL

Dit kan aan 2 dingen liggen. Je adapter is kapot of je interne laadcircuit. Aan beide kan je niks doen.

Dat je een geaard stopcontact moet hebben om te kunnen laden is b*lshit. Ik doe zelf al jaren zonder.

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
Emiel1984 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:50:
Dit kan aan 2 dingen liggen. Je adapter is kapot of je interne laadcircuit. Aan beide kan je niks doen.

Dat je een geaard stopcontact moet hebben om te kunnen laden is b*lshit. Ik doe zelf al jaren zonder.
datzou zo zuur zijn, heb dat ding gisteren gekocht :( heb altijd pech met fckin' hardware :/

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Probeer het eens met een Knoppix / Ubuntu live CD. Dan kan je namelijk uitsluiten dat het aan de software ligt.

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:52:
[...]

datzou zo zuur zijn, heb dat ding gisteren gekocht :( heb altijd pech met fckin' hardware :/
Dan zou je de laptop volgens mij zelf gewoon nog mogen omwisselen maandag. Het product is namelijk niet in de gevraagde status afgeleverd. Ik zou iig geen genoegen nemen met een reparatie (die waarschijnlijk ook nog is 2 a 3 wk minimaal gaat duren).

Heb zelf is de laatste fout gemaakt. Doe dat dus niet. Mijn laptop was gewoon net na de garantieperiode voor de zoveelste keer kapot. Het was waarschijnlijk een maandagmorgen model ... mischien heb jij die pech ook.

[LTS][MTS][HTS]

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

ThinkPadd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:53:
Probeer het eens met een Knoppix / Ubuntu live CD. Dan kan je namelijk uitsluiten dat het aan de software ligt.
Volgens mij sluit dan niet je pc ineens af...

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:53:
sorry wat is dat ? :? linux ? Waarom zou dat verschil moeten maken?

Verwijderd

Topicstarter
Emiel1984 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:54:
[...]

Dan zou je de laptop volgens mij zelf gewoon nog mogen omwisselen maandag. Het product is namelijk niet in de gevraagde status afgeleverd. Ik zou iig geen genoegen nemen met een reparatie (die waarschijnlijk ook nog is 2 a 3 wk minimaal gaat duren).

Heb zelf is de laatste fout gemaakt. Doe dat dus niet. Mijn laptop was gewoon net na de garantieperiode voor de zoveelste keer kapot. Het was waarschijnlijk een maandagmorgen model ... mischien heb jij die pech ook.
idd... ik heb niet 800 piek betaald om dan 3 weken te mogen wachten op een nieuw kutding... gvd zeg

• ThinkPad
Emiel1984 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:55:
[...]

Volgens mij sluit dan niet je pc ineens af...
Hmmm nee dat directe uitvallen zou inderdaad te wijten vallen aan die accu ja.

Mjaa dan schiet je met linux ook niet zo veel op.

Omruilen dus!

Verwijderd

Topicstarter
Hele nacht aangesloten laten staan... en nogsteeds niks.. gvd!

(ja word net wakker, draai nachtdiensten)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waar heb je hem gekocht? Elke fatsoenlijke winkel laat hem je ruilen en heel soms kan je zelfs je geld terug krijgen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Frietsaus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:19:
Waar heb je hem gekocht? Elke fatsoenlijke winkel laat hem je ruilen en heel soms kan je zelfs je geld terug krijgen. ;)
paradigit.. net langs geweest. Ze hebben hem meteen getest en mij een nieuwe accu gegeven. Fantastisch ! :D Echt goeie service

• ThinkPad
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:59:
[...]

paradigit.. net langs geweest. Ze hebben hem meteen getest en mij een nieuwe accu gegeven. Fantastisch ! :D Echt goeie service
En nu werkt hij weer?

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig wel! Ligt volgens mij gewoon aan mij... altijd pech met die klotehardware :/
Pagina: 1