Mijn excuses voor de vage titel, ik wist simpelweg geen kortere beschrijving voor de vraag waarmee ik zit. Mijn situatie is als volgt: ik heb een 100mbit glasvezelconnectie, die gelijk bij binnenkomst geprikt zit in een Clarkconnect homeserver. Deze server verdeelt IPadressen over de overige drie computers die ik hier in huis heb staan. Op de server draait ook een webserver, en daar wil ik meer mee gaan doen.
Mijn vraag is; zal het internet veel trager worden als er grote hoeveelheiden verkeer op mijn server komt? Dus laten we zeggen dat hij geregeld opvragen van foto's á 1 mb p/s moet verwerken? De server heeft een P4 1,7 Ghz cpu, 512 SDRAM.
Ik zit een beetje te twijfelen, want ik wel gewoon nog snel kunnen internetten op mijn desktops achter de server.. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Mijn vraag is; zal het internet veel trager worden als er grote hoeveelheiden verkeer op mijn server komt? Dus laten we zeggen dat hij geregeld opvragen van foto's á 1 mb p/s moet verwerken? De server heeft een P4 1,7 Ghz cpu, 512 SDRAM.
Ik zit een beetje te twijfelen, want ik wel gewoon nog snel kunnen internetten op mijn desktops achter de server.. Alvast bedankt voor jullie reacties.