Foto corrupt na upload

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:19
Ik heb een raar probleem: als ik foto's upload (zowel met Firefox via Direct Admin als met SmartFTP) dan worden ze af en toe corrupt: grote blokken erin en strepen erdoorheen...

voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.bartrietveld.nl/images/voorbeeldtnet.JPG

weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik heb de foto's eerst nabewerkt (verkleind) met Irfanview, maar ook op origingele grootte doen ze het niet. Verder heb ik net Vista geinstalleerd, maar lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft? (al zal ik geen idee hebben wat dan wel :S)

@Joen: inderdaad even plaatje gewisseld, bleek dat sommige foto's wel goed waren overgekomen in totaal, maar de thumbnail (aangemaakt door Plogger) niet. andere foto's waren helemaal corrupt :S

[ Voor 52% gewijzigd door B-Force op 02-06-2007 23:30 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Foto's doen het hier normaal... Ik zie er niets corrupts aan...

Oh, je hebt hem geëdit met plaatje.

Misschien wat zwakke verbinding naar de betreffende server toe? Problemen op die server?Heb je het met andere afbeeldingen ook?

[ Voor 57% gewijzigd door Joen op 02-06-2007 23:22 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:40

TommyGun

Stik er maar in!

Zien er heel vreemd uit idd. Normaal als een foto corrupt raakt geeft de browser toch een melding dat de foto niet juist geladen kan worden ofzo? Of dat de ene helft 'normaal foto' is en de andere helft zwart/grijs. Maar dit heb ik nog nooit gezien.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".