Ik heb ASUS A6 laptop. Hierop heb ik nu ubuntu feisty 7.04. Probleem is alleen dat op een willekeurig moment mijn USB-muis het niet meer doet, hierna is de USB totaal deaud.
met dmesg | tail vind ik niets raars, er wordt zelfs geen melding over gemaakt.
Enige wat mij opviel was:
Maar dat lijkt zich ook wel op te lossen. Verder helemaal niets. Het gaat om een logitech-muis, en met een andere logitech heb ik het ook, zou het aan logitech kunnen liggen (wat me sterk lijkt. omdat ik op mijn andere systeem er geen problemen mee heb (zie sig). Iemand hier al ervaring mee?
Het is jammer dat ik geen dmesg output krijg, want dan zou google een stuk makkelijker zijn. Heeft iemand een ideetje?
met dmesg | tail vind ik niets raars, er wordt zelfs geen melding over gemaakt.
Enige wat mij opviel was:
[ 22.719286] ..MP-BIOS bug: 8254 timer not connected to IO-APIC [ 22.719336] ...trying to set up timer (IRQ0) through the 8259A ... failed. [ 22.719339] ...trying to set up timer as Virtual Wire IRQ... works.
Maar dat lijkt zich ook wel op te lossen. Verder helemaal niets. Het gaat om een logitech-muis, en met een andere logitech heb ik het ook, zou het aan logitech kunnen liggen (wat me sterk lijkt. omdat ik op mijn andere systeem er geen problemen mee heb (zie sig). Iemand hier al ervaring mee?
Het is jammer dat ik geen dmesg output krijg, want dan zou google een stuk makkelijker zijn. Heeft iemand een ideetje?