Belkin Omniview KVM switch

Pagina: 1
Acties:

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik zo'n ding (SOHO serie, DVI, USB, Sound, voor 2 computers).
Is er iemand die toevallig ervaring heeft met dit product (en/of de support van Belkin)?

Het werkt namelijk voor geen meter met 'exotische' toetsenborden - Belkin bedoelt daarmee toetsenborden met meer dan 102 knoppen.

Mijn Natural 4000 gaat compleet door het lint, alle lampjes branden maar geen enkele speciale toets werkt (ook de f-lock niet :(). Ook heb ik het idee dat alle toetsen laggen en er soms toetsaanslagen verloren gaan...

Ik heb Belkin gemaild, maar achteraf had ik gewoon beter moeten kijken alvorens het ding te kopen. Op Amazon krijgt het ding 1 ster met als commentaar 'wouldn't touch it with a bargepole'.

Mocht mijn vraag nog niet duidelijk zijn: ik wil graag weten of er iemand weet (mooie zin :*)) of ik op support kan wachten of dat ik het ding beter gewoon als 'defect' terug kan sturen naar Salland.

Zo een is het dus:
Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F1DD102U/FUL1_F1DD102U.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door SiliconError op 02-06-2007 21:16 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

koop op afstand? (mits je nog binnen de 8 dagen zit)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Is dat geldig als je de doos al open hebt gemaakt?

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Ja, dan is het nog geldig. De wet "Kopen op afstand" stelt de koper in staat om 'n product binnen een week na aankoop te retourneren zonder daarvoor een reden op te geven, mits het gaat om een, hoe verassend, koop op afstand. Let wel; sommige webshops doen er nogal moeilijk over en menen dat hun AV (Algemene Voorwaarden) een soort verheven Bijbel is die boven alles, en dus ook de wet, staat. Maar je staat volledig in je recht, dus dat recht moet je ook zeker afdwingen. Anders krijg je grapjes waarbij je maar 90%, 80% of in het ergste geval: helemaal geen geld terugkrijgt. ;)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]