Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

N70 + Route66 + Qtrek Blue GPS-S3

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen ben ik intensief bezig om de bovenstaande combinatie op een fatsoenlijke manier 'aan de praat' te krijgen. Echter, ik blijf steeds op het volgende probleem stuiten:

Route66 werkt gewoon goed, bluetooth op mijn Nokia N70 is nooit een probleem geweest. Sinds enkele dagen ben ik dus in het bezit van een Qtrek Blue GPS-S3 dongle (Bluetooth GPS dongle met SiRF Star III GPS chipset).
Het lukt om mijn mobiel te pairen met de dongle. En Route66 vindt deze dongle ook zonder problemen. Echter, telkens enkele seconden ná het verkrijgen van GPS signaal valt dit weer weg. Ik zie bij de GPS informatie dat er 4, 5, 6, soms zelfs 7 satellieten worden gevonden maar na enkele seconden staat er dan weer GPS informatie 'onbekend', waarna na ongeveer 30 seconden de melding volgt "Geen GPS data ontvangen van SJA GPS. Controleer de verbinding. Opnieuw proberen?" Dit treedt op zowel bij stilstaan en bewegen, en zowel in als buiten de auto (kortom; alle omstandigheden zijn geprobeerd).

Waar zou dit aan kunnen liggen? Een defecte dongle? Een verkeerde instelling? Andere ideëen?

Alvast bedankt!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het eerst hier eens:

Nokia Nseries - N70 & N72 - Deel 4

Wie weet komt het probleem bekend voor bij iemand.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.