Toon posts:

Printable CD/DVDs bedrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen dat het mogelijk is om direct mbv een Inkjet printer een printable CD/DVD te beschijven. Mijn vraag is nu, of ik hiervoor een speciaal hoesje nodig heb om de cd in te leggen of dat ik de cd er zo kan in laden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Printer: HP D7360

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je niet zo'n stuk plastic gekregen bij de printer waar je de printable cd/dvd in kunt leggen? Bij Canon's krijg je het erbij.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Het is al een maand of 3 geleden dat ik de printer gekocht heb maar zo ver ik me kan herinneren (ik heb de doos nog eens omgekieperd) zit er geen stukje plastic bij waar ik de cd in kan leggen.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:00

ralfbosz

xm create bosz -c

Je printer moet hiervoor geschikt zijn en dat is die van jouw niet:

http://www.kieskeurig.nl/...97A69C12571BE00401782.htm

Zit zelf in dubio of ik om deze reden een nieuwe printer koop, mijn oude is nog prima, maar die etiketten worden me te simpel...

rm -r *

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 22:53
ralfbosz schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:44:
Je printer moet hiervoor geschikt zijn en dat is die van jouw niet:

http://www.kieskeurig.nl/...97A69C12571BE00401782.htm

Zit zelf in dubio of ik om deze reden een nieuwe printer koop, mijn oude is nog prima, maar die etiketten worden me te simpel...
Ik heb zelf een Pixma 5200 (nu her en der te vinden voor maar €79,-) die print ook op schijfjes. Kwaliteit 'gemiddeld', heb er nog niet veel aan ingesteld. Het is niet helemaal veegvast. Heb er Philips dvd-tjes met witte bovenkant voor gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi is dat. Op de site van HP kon ik er al weinig over vinden. Als ik n nieuwe scanner ga halen dan maar n Canon all-in-one met CD print mogelijkhheden. Mn trust scsi scan 19200 begint toch al wat oud te worden.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom geen drive kopen die labelflash/lightscribe ondersteund? Je schijfje is dan wel wat duurder, maar het komt wel een stuk profeesioneler over, dan zo'n ettiket.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen etiket maar rechtstreeks op een printable cd/dvd printen.
Pagina: 1