kleine bestanden van een paar Mb gaat nog wel, maar als ik een Fedora iso wil downloaden dat stop het op willekeurige tijdstippen na een nieuwe start.
Het treedt op bij firefox 2.0.0.3 en bij IE6, ook grote mailtjes komen moeizaam binnen.
Ik heb als een winsock fix uitgevoerd.
Bij een volledige kale installatie heb ik het niet, dus ik heb een sterke verdenking dat Zonealarm Free er mee te maken heeft. Als ik hem uitzet dan wordt het niet beter, dus er is blijkbaar al iets beschadigd.
Testen met andere firewalls zoals sygate free gaan wel beter, maar die zuigt zo aan het systeem.
In google groups vond een vergelijkbaar probleem maar geen oplossing:
link naar soortgelijk probleem zie tekst bovenaan
Wie heeft er reparatie tips of herkent het probleem? Of een andere firewall die mogelijk dit probleem niet heeft (kan ik het testen)..
systeem: P4@3.2GHz, 2 GB RAM, 250 GB disk, cache van intenret geschoond en zo...
Internet: 12/1 verbinding met bijna dito snelheid (ca 1 km van centrale)
Netwerk via Zyxel router 2602HW-D1A (tiscali), via UTP aangesloten (niet draadloos)
edit: als ik met Azareus een iso download loopt het wel door....
moederbord: Asus P4S800D-X
Het treedt op bij firefox 2.0.0.3 en bij IE6, ook grote mailtjes komen moeizaam binnen.
Ik heb als een winsock fix uitgevoerd.
Bij een volledige kale installatie heb ik het niet, dus ik heb een sterke verdenking dat Zonealarm Free er mee te maken heeft. Als ik hem uitzet dan wordt het niet beter, dus er is blijkbaar al iets beschadigd.
Testen met andere firewalls zoals sygate free gaan wel beter, maar die zuigt zo aan het systeem.
In google groups vond een vergelijkbaar probleem maar geen oplossing:
link naar soortgelijk probleem zie tekst bovenaan
Wie heeft er reparatie tips of herkent het probleem? Of een andere firewall die mogelijk dit probleem niet heeft (kan ik het testen)..
systeem: P4@3.2GHz, 2 GB RAM, 250 GB disk, cache van intenret geschoond en zo...
Internet: 12/1 verbinding met bijna dito snelheid (ca 1 km van centrale)
Netwerk via Zyxel router 2602HW-D1A (tiscali), via UTP aangesloten (niet draadloos)
edit: als ik met Azareus een iso download loopt het wel door....
moederbord: Asus P4S800D-X
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 09:24 ]