LCD scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
Is het een slim idee NU om een LCD te kopen in america, omdat tegen eind juni naar hier te laten brengen?

(Mijn zus komt na een jaar dan eindelijk terug)

Zoja, welk scherm raden jullie mij dan aan?
- Ik speel geen (nooit!) spellen
- Ik maak websites
- Veel codes lezen/schrijven =>Hoge resolutie
- Veel gephotoshop =>Hoog contrast/helderheid
- Ik heb altijd slechte bureaucondities: Ik kijk niet loodrecht op mijn scherm, ofwel valt de zon er half op... => mat scherm verstelbaar in hoogte.
- Film kijk ik niet, maar soms is het wel leuk om er eens eentje op te zetten => brede kijkhoek

Samengevat:
Ik had zelf gedacht aan een 19" breedbbeeld met een mat scherm, een hoogcontrast, een brede kijkhoek, hoge resolutie grote helderheid, en verstelbaar in de hoogte.

Wat ik niet wil:
->Grote breede rand rond het scherm of luidsprekers inebouwd itt microfoon dat wel zou leuk zijn
-> Glans
-> Dode kleuren (<->levendige kleuren)

Kan iemand me iets aanbevelen?
Ik had zelf gedacht aan een Samsung 266 BW of SyncView die ik in de mediamarkt had zien staan. Type ben ik natuurlijk vergeten.

(Mijn 15" beeldbuis van philips is dringend toe aan upgrade)

BTW: Gaat dat geen problemen geven stekkers/invoerrechten??

=>ik wil niet meer dan 400 euro uitgeven aan een scherm (ik heb geen idee van deprijzen tegenwoordig)

Of denken jullie dat ik meer plezier ga hebben aan een digitaal photo-apparaat?? (ixus)
Of zou ik al mijn vakantigeld opmaken, omdat ik nu een unieke kans heb om dingen te importeren?

//maak ik veel "winst" door iets(digitaal) in amerika te kopen?
//Zou ik iPods (nano) laten importeren en doorverkopen?)

Als je iets voorstelt, geef dan de goede en slechte dingen, maar vooral ook de prijs

[ Voor 7% gewijzigd door g4wx3 op 02-06-2007 20:13 ]

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar jij meer aan zou hebben kun je denk ik het beste zelf bepalen. Als je 3 fotos per maand maakt, maar iedere dag minstens 12 uur achter je monitor zit zou ik gaan voor de monitor natuurlijk.

Importeren uit Amerika is denk ik totaal niet interessant, de prijzen liggen namelijk niet zo heel erg dik uit elkaar en je hebt het risico dat je ook nog eens invoerrechten mag gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zou hem hier kopen. Wat als het scherm kapot gaat? hier kun je makkelijk(er) garantie claimen.
Daarnaast kost zo'n scherm vrijwel niets meer, zowel daar als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:51
stekkers/invoerrechten bijde kan dus gewoon hier in NL kopen :) (usa 110V)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Of je meer plezier gaat hebben aan een TFT of een "digitaal fotoapparaat" is niet iets wat wij voor je kunnen beslissen. En verder is dit gewoon een "welke moet ik kopen?" topic. Die horen hier niet, want een Tweaker kan zelf kiezen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.