Toon posts:

[JS] onReset escape-button

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middels de volgende code:
code:
1
<form onReset="return: false">

Is het mogelijk om te voorkomen dat een formulier gereset wordt. Echter, wanneer op de knop 'Escape' wordt gedrukt, wordt het formulier alsnog gereset. Is er een manier om deze functie van escape uit te schakelen?

Ik ben na enig zoeken uitgekomen op event.keyCode, maar kon hier slechts de knoppen 'enter', 'backspace' en nog wat andere knoppen mee controleren. De 'escape' knop stond er niet bij??

Iemand die weet hoe de onReset-functie van de escape toets uitgeschakeld kan worden?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Met ...keycode == 27, aldus de eerste hit op Google ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Hey super, bedankt!

Soms zit je uren te zoeken, maar heb je totaal de verkeerde insteek en vind je nooit de info waar je naar op zoek bent. Gelukkig alsnog voor elkaar gekregen; thanx!

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:01:
Middels de volgende code:
code:
1
<form onReset="return: false">

Is het mogelijk om te voorkomen dat een formulier gereset wordt. Echter, wanneer op de knop 'Escape' wordt gedrukt, wordt het formulier alsnog gereset. Is er een manier om deze functie van escape uit te schakelen?

Ik ben na enig zoeken uitgekomen op event.keyCode, maar kon hier slechts de knoppen 'enter', 'backspace' en nog wat andere knoppen mee controleren. De 'escape' knop stond er niet bij??

Iemand die weet hoe de onReset-functie van de escape toets uitgeschakeld kan worden?
code:
1
return: false

lijkt mij niet echt valide. Misschien dat
code:
1
return false

wel werkt...

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy