[xp] image van moederbord cd's

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
hallo allemaal,

ik heb even terug een nieuw moederbord gekocht, nu deze morgen ben k begonnen met het systeem in elkaar te steken en alles is tot nu toe mis gegaan, probleem met graka en ram, voeding te zwak etc. Alles van hardware is nu opgelost echter zit k met een nieuw probleem.

Eerst bleken beide mn legale exemplare van xp niet meer te werken (de cd stuk) en heb ik vista meermaals geprobeerd zonder succes. Blijkbaar is de file op onze msdnaa server beschadigd...

Nu ben k opzoek naar een kopeitje ervan of een nieuw exemplaar, dat zie k nog wel. Maar k zou ook de SATA drivers moeten hebben, anders geraak k toch enrgens en nu blijkt dat de verkoper van mn mobo die er niet bij heeft gestoken

bij deze ben ik dus opzoek naar iemand die een image kan maken van de cd voor volgend mobo

MSI K8N sli platinum

zodat k weer een stapje verder ben, k zorg zelf voor de webruimte enz voor alles op te zetten

Hopelijk kan iemand me snel uit de nood helpen

MVG

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen probleem joh :+
Wil je ook nog dat we 'm voor je slipstreamen?

Je snapt hopelijk wel dat een topic als dit absoluut niet de bedoeling is hier.
Ten eerste vraag je om een copyrighted installatiemedium,
ten tweede ontbreekt het aan eigen inzet (want die drivers kan je zelf ook vinden) en
ten derde: Als je haast hebt, dan is dat helaas niet ons "probleem" maar het jouwe.

Dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.