Ik heb een wat vreemd probleem. Wanneer ik bestanden naar mijn mp3speler kopieer, bijvoorbeeld een album van zeg 60 mb, zie ik (met meerdere file managers geprobeerd) dat heel snel de bestanden gekopieerd worden, in 2 sec. lijkt het dan alsof alles al gekopieerd is, wat dan natuurlijk niet zo is. M'n mp3speler is dan gewoon nog bezig met 'Writing...', maar in X lijkt het al of het gewoon klaar is. Dit is natuurlijk niet erg handig, iemand die weet hoe dit kan?
De mp3speler wordt automatisch gemount door ivman. Wanneer ik via de terminal kopieer krijg ik wel na het uitvoeren van het cp commando gewoon pas een prompt te zien wanneer het klaar is, maar het is natuurlijk handiger te zien op hoeveel % het kopieren is in m'n grafische omgeving...
Ik werk met Gentoo, XFCE, en heb dit geprobeerd met de file managers thunar, nautilus en xfe.
De mp3speler wordt automatisch gemount door ivman. Wanneer ik via de terminal kopieer krijg ik wel na het uitvoeren van het cp commando gewoon pas een prompt te zien wanneer het klaar is, maar het is natuurlijk handiger te zien op hoeveel % het kopieren is in m'n grafische omgeving...
Ik werk met Gentoo, XFCE, en heb dit geprobeerd met de file managers thunar, nautilus en xfe.