1 laptop, 2 werkplekken (2x monitor, tb, muis.)

Pagina: 1
Acties:

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Is het mogelijk om met 1 laptop (dual core etc.) een extra werkplek te creeren?

of te wel, ik werk op mijn eigen laptop, misschien met extern tb en muis, omdat dat wel better typt, maar wel op scherm van laptop.

en dan nog een extra monitor + tb+ muis te kopen, en dat we dan onafhankelijk kunnen werken? of te wel beiden een game spelen, beide inetten of what ever?

wie weet hier een oplossing voor want heb niet veel topics hierover kunnen vinden.

bla?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Q-bone schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:11:
wie weet hier een oplossing voor want heb niet veel topics hierover kunnen vinden.
Omdat het (nog) niet kan :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 10:01
fsfikke schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:12:
[...]

Omdat het (nog) niet kan :)
Het kan wel. Een tijd geleden heb ik recplame gezien van een bedrijf dat desktops aanbood die dit ondersteunden. Het OS was geloof ik een aangepaste Linuxversie. Helaas weet ik de link of de naam van het bedrijf niet meer.

Overigens werkt MS ook aan een dergelijk systeem, zie deze link.

Edit: Toch nog de link gevonden. Het heet Multiseat Computing en draait op (K)Ubuntu. Hier is een link

[ Voor 14% gewijzigd door L.N. op 02-06-2007 17:21 ]

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
gaar, zou echt super zijn als het kon, want dual core pc, en je gebruikt het niet echt... tenminste ik nie... je merkt het wel, maar ding kan best nog wat dingen doen. jammers.

Als iemand nog een proggie heeft, waarmee het toch kan... mail dan de gegevens spv

het artikel spreekt trouwens over 1 scherm...

[ Voor 8% gewijzigd door Q-bone op 02-06-2007 17:39 ]

bla?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

LuukNouwen schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:16:
[...]

Het kan wel. Een tijd geleden heb ik recplame gezien van een bedrijf dat desktops aanbood die dit ondersteunden. Het OS was geloof ik een aangepaste Linuxversie. Helaas weet ik de link of de naam van het bedrijf niet meer.

Edit: Toch nog de link gevonden. Het heet Multiseat Computing en draait op (K)Ubuntu. Hier is een link
Ik denk dat de TS eerder naar een Windows oplossing zoekt, en daarop kan het zoals gezegd (nog) niet ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Technisch kan het en is het al eens gedaan, heb dit alleen nog nooit bij een laptop gezien.
nieuws: Jetway Magic Twin multi-user computer review

• poort
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-01 09:57
LuukNouwen schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:16:
[...]

http://www.multiseatcomputer.be
Afbeeldingslocatie: http://www.multiseatcomputer.be/images/stories/dup001.jpg

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Maar zover ik kan zien draait dit op linux, en dit is niet wat de TS wilde denk ik :O
Pagina: 1