[WINDOWS XP] ALT 137 etc werkt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47
Beste tweakers,

Ik heb al van alles geprobeerd, talen verwijderd, toetsenbord indelingen gewist en opnieuw ingesteld etc etc.

Google langs geweest, gezocht en gezocht….Zonder succes.

Het probleem is als ik bijv ALT 137 intyp dat ik dan een • krijg....
Het gekke is dat ik het in Microsoft Word niet krijg, daar krijg ik gewoon de e met puntjes.

In kladblok en hier in dit venster van tweakers.net krijg ik wel dat gekke rondje...

Waar zou het nog aan kunnen liggen? :/ _/-\o_

edit:

Als ik gewoon wat codes intyp bijv ALT + 444 etc krijg ik gekke figuurtjes:

☻♣♣☺♣☺☻•◘○♦♣♠♥☻☺♦

[ Voor 17% gewijzigd door D467 op 02-06-2007 15:30 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ë

/Op welke taal staat je Windows installatie? Je hebt talen verwijderd, heb je ook geprobeerd om te switchen tussen NL/EN enz.?

[ Voor 98% gewijzigd door Exorcist op 02-06-2007 16:00 ]

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 23:30
Als je de toetsenbord instelling op VS Internationaal heb staan kun je gewoon (aanhalingsteken) + (e) in drukken, is toch makkelijker dan als die alt-codes uit je hoofd leren?

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47
Exorcist schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:59:
ë

/Op welke taal staat je Windows installatie? Je hebt talen verwijderd, heb je ook geprobeerd om te switchen tussen NL/EN enz.?
Heb Mcafee virusscanner en firewall van de pc verwijderd en opeens werkt het weer.
Iemand anders had zelfde probleem en na verwijderen virusscanner werkte het weer.... :X

[ Voor 23% gewijzigd door D467 op 02-06-2007 16:58 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En weer een reden waarom McAfee zuigt. Het lijkt erop dat de commerciële antivirus programma's je hele systeem overhoop gooien kwa instellingen. In dit geval zet McAfee dus je ascii tabel onderste boven. Toch apart dat het in het systeem raar doet, maar in Word weer niet. Word zal wel zijn eigen ascii hebben.

Commandline FTW