MBP optical output blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Topicstarter
Heren,

Vandaag heb ik het *zoveelste* probleem ondervonden met m'n MacBook Pro. Als ik via headphone muziek beluister is er geen probleem, maar vanaf dat ik mijn headphone uit m'n output haal dan schakelt de output over naar optical .. Redelijk irritant vermits je dan geen audio hebt.

Ik ben daarnet langst een apple center geweest maar die kerel had dat nog nooit meegemaakt. Hij vertelde me dat er een nieuwe geluidskaart in zal moeten en misschien zelfs een nieuw logicboard. Nu ben ik daar niet zo blij mee omdat ik m'n MacBook Pro dan weeral 2 weken kwijt ga zijn.

Toen dacht ik .. dit is mijn kans. Ik heb al 2 batterijen gehad die stuk zijn, m'n fan die gwn klemde, m'n superdrive die geen cd's meer wou ejecten (was door een deuk in mn case die er na een herstelling is gekomen ..), ... Maar op de vraag of ik een nieuwe kon krijgen was dit het antwoord: 'Apple moet dat goedkeuren. En als je van apple iets wil gedaan krijgen kan je even goed naar de maan lopen, dan bereik je even veel.

Nu heb ik dus 2 vragen:
- Heeft iemand een temp oplossing om de optical output uit te schakelen ?
- Heeft apple uiteindelijk echt zo'n slechte service ondanks iedereen denkt dat ze daar zo goed in zijn ?

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Ik heb weleens dat de optical sound blijft hangen als het ware, dus wanneer ik de kabel eruit haal switcht hij niet terug. Tot nu toe was de oplossing gewoon de kabel er een keer in steken en er weer uithalen. Dus als je een stekker hebt voor digitale audio, steek die er een keer in en haal hem er weer uit.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
VanWilder schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:01:
Toen dacht ik .. dit is mijn kans. Ik heb al 2 batterijen gehad die stuk zijn, m'n fan die gwn klemde, m'n superdrive die geen cd's meer wou ejecten (was door een deuk in mn case die er na een herstelling is gekomen ..), ... Maar op de vraag of ik een nieuwe kon krijgen was dit het antwoord: 'Apple moet dat goedkeuren. En als je van apple iets wil gedaan krijgen kan je even goed naar de maan lopen, dan bereik je even veel.
Onzin, ik heb nu 3 reparaties gehad aan mijn iMac, en nog steeds geen goed beeldscherm gekregen. Ik heb daarna Apple gebeld en verteld dat ik het meer dan zat ben. Het eerste wat de medewerker vroeg was: wilt u een andere oplossing dan naar een Service Provider gaan? Toen ik dat beaamde kreeg ik twee keuzes: direct omruilen voor een nieuwe, of geld terug. Ik koos geld terug, en maandag wordt mijn iMac opgehaald. Zodra er nieuwe iMacs uitkomen koop ik weer een nieuwe :)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Even met een houten tandstokertje in je aansluiting poken.
Ik heb hetzelfde namelijk gehad.

In principe zou er dan een nieuwe IO Bar in moeten, maar dit was bij mij niet nodig, want het probleem loste zichzelf op.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Topicstarter
Thx Anti-XP, een tandenstoker was de oplossing ;).
Maartenvs schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:07:
Ik heb weleens dat de optical sound blijft hangen als het ware, dus wanneer ik de kabel eruit haal switcht hij niet terug. Tot nu toe was de oplossing gewoon de kabel er een keer in steken en er weer uithalen. Dus als je een stekker hebt voor digitale audio, steek die er een keer in en haal hem er weer uit.
Gisteren werkte dat nog, maar sinds vanmorgen zat hij gwn altijd vast in optical ouput.

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-02 16:43
Ga niet af op wat ze zeggen in de Apple stores :)
Ik kan je vertellen dat als je een goede onderhandelaar bent en je laat je doorverbinden met apple ierland, dat het je dan wel lukt.

Ik heb namelijk 3 jaar geleden een iPod 3G 40GB gekocht, deze ging na n half jaar kapot (HD dan). Ik dus inleveren, kreeg een refurbished.. Na n maand weer kapot, weer inleveren... Weer n maand later WEER kapot.. Dus ik denk laatste keer inleveren.. Toen ik de refurbished "nieuwe" kreeg, en deze na 1 maand weer kapot ging heb ik apple gebeld. Na heel veel gezeur heb ik een (nieuwe, in het doosje enzo) iPod Color 60GB gekregen van ze, helemaal gratis. Puur en alleen omdat ik zoveel gezeik heb gehad met de iPod 3G. :)

Ik bedoel maar, Apple staat voor goede service, mits je er even voor wilt werken :)
Pagina: 1