[Winamp] Ook 'on-top' na 'Show desktop'? *

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier Winamp draaien op een Dualmonitor setup, met op het linkerscherm Winamp fullscreen. :) Hij staat gewoon op always on top, zodat er geen venster over Winamp komt. Wat ik nu eigenlijk ook wil, is, dat als ik op het Show dekstop icoontje klik (naast de startknop) Winamp ook gewoon blijft, en zich niet minimaliseert naar werkbalk.

Is hier misschien een bepaalde setting voor of een plug-in die dit verhelpt? Ik heb rondgezocht, ook op Winamp.com, maar ik kon niets vinden wat mijn probleem verhielp.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02

krvabo

MATERIALISE!

Waar denk je dat de "Show desktop"-knop voor is? :')

Ik heb het nog even voor je geprobeerd met het programma RBTray, maar ook daarbij wordt het scherm alsnog geminimaliseerd.
Dus.. nee dat kan niet :)
Wat je wel kan doen is natuurlijk windowsvlaggetje+m gebruiken, volgens mij kan die het wel, maar dan wordt niet *alles* geminimaliseerd :)
Mnee dat helpt ook niet..
Linkje maken naar de map C:\docs..\bureaublad ? :+

[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 02-06-2007 14:40 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan een global hotkey instellen die het Winamp venster naar voren haalt, dus dan krijg je zo iets van windows+D > ctrl+alt+w oid.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja.. Maar dat is toch aardig vervelend, om steeds die hotkeys in te drukken nadat je op het show dekstop icoontje drukt.. Is er echt geen gemakkelijkere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:56:
Ja.. Maar dat is toch aardig vervelend, om steeds die hotkeys in te drukken nadat je op het show dekstop icoontje drukt.. Is er echt geen gemakkelijkere oplossing?
Nee hij bedoelt dat je gewoon ipv het show desktop icoontje aanklikt 'windows-toets + d' drukt, dat doet hetzelfde nl.. Vervolgens bind je die snelkoppeling in winamp weer aan de functie om hem te voorschijn te halen, zo doe je 2 acties met 1 knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je de global-hotkey van Winamp niet toevallig aan dezelfde toets hangen als waarmee Windows zijn vensters minimaliseert? Ik pas je topictitel nog even aan.

Winamp _altijd_ on top > [Winamp] Ook 'on-top' na 'Show desktop'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:56:
Nogmaals op het show-desktop icoontje klikken. Dan herstelt ie alle vensters als t goed is :)

Dan rijst de vraag: wil je wel dat alle vensters weer terugkomen. Immers, je klikt niet voor niets op show-desktop :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:02:
Kun je de global-hotkey van Winamp niet toevallig aan dezelfde toets hangen als waarmee Windows zijn vensters minimaliseert?
Als geprobeert, maar die hotkeys kan hij niet registreren om de een of andere manier..

En nee, als ik op show desktop zie wil ik wel op het ENE dekstop mijn desktop zien, maar op het andere wil ik gewoon dat Winamp omhoogblijft.. ;)
Pagina: 1