Toon posts:

[Xbox360] Wireless Headset probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb mij gisteren een Xbox360 wireless headset aangeschaft. Thuis uit de doos gehaald en opgeladen en toen wou ik de headset aansluiten. Maar dit wil niet werken.

Een vriend van me heeft dezelfde en daar werkt het wel gewoon de connect knop drukken op de console en de connect knop op de headset en hij zet hem op quadrant 2.

Dit moet quadrant 1 zijn want ik heb maar een controller en moet dus samen gaan met controller 1 maar pakt steeds quadrant 2/3/4. Ik heb nu dus geen geluid en kan niet praten via deze headset.

Ik heb ook de bedraade headset, maar die wil ik niet meer gebruiken. Als ik de controller in de xbox laat zitten maar disconnect die in het midden *niet aan de controller zelf* dan kan die wel de wireless headset op 1 zetten. Zodra ik de kabels aan elkaar doe gaat de headset weer knipperen en gaat ie weer op quadrant 2/3/4.

Ik zelf heb zo'n idee dat de oude headset afgemeld moet worden. Deze is ook niet meer aangesloten dus dat is het probleem ook niet. Of iets met de controller. Ik zou het niet weten hopelijk is hier iemand die me kan helpen.

groetjes Kevin