Vandaag met mijn vader mee geweest om 3 buizend jongen te ringen. Naast mijn vader en ik waren er 4 mensen van de roofvogelwerk groep Gooi aanwezig. Toen we vlak bij het nest waren vloog de ouder van het nest en is de hele tijd om ons heen blijven vliegen. Als zo'n buizerd 20 meter boven je vliegt maakt hij toch zeker wel een behoorlijke indruk. Het blijven geweldige vogels om te zien. Foto's zeggen vaak meer dan woorden vandaar dat ik kleine foto impressie online heb gezet.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Commetaar bij eigen foto's:
De ouder kreeg ik er niet zo goed op als ik wilde. Heb hiervoor de nikon 55-200vr gebruikt, maar scherper dan dit wilde niet lukken. Verder zijn foto's licht bij gewerkt in CS3 en sommige ook gecropped. Foto technisch misschien niet allemaal echt mooi maargoed op dat vlak heb ik ook nog veel te leren en dat lukt alleen door het te doen/proberen. Daar komt bij dat je het nest zo kort mogelijk moet verstoren en er dus snel doorgewerkt werd. Tips zijn welkom.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Commetaar bij eigen foto's:
De ouder kreeg ik er niet zo goed op als ik wilde. Heb hiervoor de nikon 55-200vr gebruikt, maar scherper dan dit wilde niet lukken. Verder zijn foto's licht bij gewerkt in CS3 en sommige ook gecropped. Foto technisch misschien niet allemaal echt mooi maargoed op dat vlak heb ik ook nog veel te leren en dat lukt alleen door het te doen/proberen. Daar komt bij dat je het nest zo kort mogelijk moet verstoren en er dus snel doorgewerkt werd. Tips zijn welkom.