Toon posts:

Probleem met tv kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Even geleden heb ik de Tv anywere plus van msi aangeschaft.
Ik heb allemaal de nieuwste software en drivers van msi gedownload en geinstalleerd.
Maar nu zit ik met het volgende probleem:
Wanneer ik het programma om tv te kijken opstart, krijg ik een vensterje te zien met een plaatje van msi erin dat hij aan het opstarten is. maar hier blijft hij hangen en wil hij niet verder gaan.
Wanneer ik het programma om radio te luisteren opstart werkt het wel gewoon, en vanuit daar kan ik doorklikken naar het tv deel wat dan wel werkt.
Ik heb gezocht naar ervaringen met het apparaat, maar ik kwam nergens verder dit probleem tegen.
Wat wel zo was is de eerste keer toen ik het tv programma opstarte hij het wel deed, en toen naar een wizzard om zenders te zoeken ging. Hierna wilde hij niet meer opstarten.

Mijn OS is windows vista, op de site van msi staat dat de kaart gewoon vista compatible is.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Ik hoop dat ik genoeg info gegeven heb

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem nu denk ik gevonden:
Wanneer de coax kabel in de kaart zit werkt het niet.
Wanneer er geen coax kabel in zit werkt het starten van het programma prima.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Dat was eenmalig, want nu werkt het weer helemaal niet, met of zonder coax kabel

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 18:15 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Consumentenvideo & Videobewerking horen in het gelijknamige subforum
- het schoppen van je topic binnen 24 is niet de bedoeling. Binnen 2 uur is gewoon asociaal. Je weet blijkbaar waar de edit-knop zit, gebruik hem dan ook.
- je hoopt dat je genoeg info gegeven hebt, maar ipv hopen zou je je misschien beter in kunnen denken in de plaats van iemand die dit leest en jou wil helpen. Wat mis je?

Juist ja, o.a.:
• exacte naam van het onderdeel
• exact welke driverversie
• exact welk OS (Vista is er in nogal wat varianten...)
• wat je zelf opgezocht hebt op de site van fabrikant en elders om te troubleshooten.

Aangezien bovenstaande allemaal ontbreekt ga ik dit topic niet moven maar sluiten.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.