SoundBlaster Live! Platinum 5.1 probleem!!!

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Deze heb ik nu, maar ik blijf steeds een probleem houden:
1. Als ik mijn PC opnieuw wil laten opstarten doet hij dit niet (Windows sluit af en ik krijg alleen maar een zwart scherm!!!).
2. Als ik mijn PC opstart geeft mijn bios indentificatiescherm aan dat mijn "Input Device" NA is!
Ik heb nu al van alles geprobeert, maar zonder succes...|:(
Iemand die mij hiermee kan helpen a.u.b.?

P.S.
Ik gebruik Windows ME NL met onderstaande config.

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het tweede punt wat je noemt mis geen probleem !! Geeft alleen aan dat je Joystick geen IRQ heeft, die heeft een Joystich echt niet nodig. Dus maak je daar maar geen zorgen over.

Het andere is wel een probleem, probeer ALLE drivers eens te updaten naar de nieuwste versie. Vergeet daarbji de Chipset-Drivers van het moederbord niet als je een VIA chipset hebt.

Murphy was an optimist

• MaxPayne
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Heb ik al gedaan zonder succes....|:(
Iemand anders?:?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Verwijderd

Alsjeblieft, vraag niet naar de bekende weg,
Installeer eerst maar es Windows98 voordat je een normaal antwoord terug krijgt.

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Geeft ie scandisk bij het opnieuw opstarten ?
Zo ja, moet je het bijna zeker zoeken in een TSR programma in windows. Probeer eens met CTRL-ALT-DEL wat proggies af te schieten ne dan nog eens af te sluiten. Gata het goed weet je welke het was en kan je die uit je opstartgebeuren halen.

Murphy was an optimist

Verwijderd

of je mot em in een ander pci slot zetten, volgens mij staat dat bij sommige moederborden in de handleiding dat sommige sloten bv geen bepaalde kaart in kan..

• Smarron
  • Laatst online: 22:32

Smarron

The bend

Gooi dat ME weg, en gebruik 98SE of Win2K !!

Ik heb hetzelfde gehad met die 5.1, Windows wilde met ME niet eens meer opstarten.

Nu met Win2K niet een probleem meer. Zorg ook dat je je SB als eerste installeert, dan pas de rest van je software.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Pagina: 1