Toon posts:

Websites verbieden browser venster aan te passen (Firefox)

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of het mogelijk zou zijn om ergens een instelling te maken dat iritante websites niet meer je browser venster verkleinen en dan vervolgens uitrekken tot alle randen. Dit is namelijk erg iritant, want de eerste beste pop-up die ik krijg klik ik weg door met een zwier met de muis naar rechts boven te gaan en dan ietsje terug en dan klikken.

Alleen sluit je dan heel vervelend het venster wat gemaximaliseerd er onder staat :|

Ik heb een door de opties gekeken bij Extra > Opties, en op de about:config pagina. Nu kan ik de instellling daar niet tussen vinden, ik vermoed dat als het kan hij toch ergens op de about:config pagina moet staan.. Iemand die dit weet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Firefox is geen OS maar een browser en heet hoe dan ook geen Windows :+ Dus Windows Clients => Client Software Algemeen. Maarreuh. Ga nog eens kijken onder opties want het staat er toch echt (in de versies van de laatste paar jaar). Hint: het is een JavaScript functie :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:40

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Tools > Options > Content > knopje Advanced achter "Enable JavaScript" > Vinkje bij "Move or resize..... "

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:18:
Tools > Options > Content > knopje Advanced achter "Enable JavaScript" > Vinkje bij "Move or resize..... "
Dat is hem idd, geen idee gehad dat het javascript was!

Bedankt! :)