Toon posts:

Coolpix 3200 start niet meer op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb sinds 3 jaar een Nikon Coolpix 3200 camera. Ik ben er zeer tevreden over, goede foto's en een handzaam model camera.
Maar sinds deze morgen krijg ik hem niet meer aan de praat. Hij start niet meer op.
Is er iemand die ervaring heeft in dit soort mankementen?
Opsturen naar de fabriek kost net zo veel als een nieuwe camera, maar ik vind het zo zonde om deze weg te leggen of weg te gooien.

Marius

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik vind 3 jaar op 1 set batterijen anders wel netjes, nieuwe erin en je kan er weer een tijd tegenaan :+

Resetten als die dat kan, toch even nieuwe batterijen proberen (ook al doen ze het in andere apparaten e.d. wel), ander geheugen kaartje, hoewel ze met een brak kaartje vaak wel aan gaan. Denk niet dat je heel veel keuze hebt en de meeste oplossingen liggen wel voor de hand......

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Als dat niet helpt, batterijen eruit, nachtje laten liggen en volgende dag nieuwe (neem maar een nieuw pakje onoplaadbare van 1.5v voor de zekerheid) batterijen erin en nog een keer proberen, ook even zonder kaartje.

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nu zo'n 3 jaar de Nikon 3100, destijds het broertje van jouw 3200. Na 14 maanden had ie dezelfde kuren als jij beschrijft. Het bleek de knop te zijn waarmee je de camera aanzet en ook foto's maakt. Kostte 120 euro... maar sindsdien doet ie het weer prima.