[XP] ISDN verbinding schedulen

Pagina: 1
Acties:

• IS128AE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-02 15:23
Goedemorgen mede tweakers.
Ik zit met een probleem. Een ISDN modem (extern) moet op een bepaalde tijd gaan inbellen naar een server. Ik krijg het niet voor elkaar om het via de Scheduler van XP te doen. Doe ik wat vaudt 8)7 of kan het niet vanuit XP en moet er een (freeware)tooltje aan te pas komen en dan natuurlijk....welke :? :? :?

ITIL sucks ;-)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

rasdial met een batchfile gebruiken werkt doorgaans ook prima.

(Ik mag er dus van uitgaan dat devcon niet door de keuringscommissie is gekomen? ;) )

[ Voor 41% gewijzigd door alt-92 op 02-06-2007 10:26 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• IS128AE
[quote
(Ik mag er dus van uitgaan dat devcon niet door de keuringscommissie is gekomen? ;) )
[/quote]

Ha, nou die keuringscommissie ben ik toevallig zelf, dus Devcon is luid en duidelijk door de keuring gekomen :P :P
Maar, probleem is nu dus dat FB niet de goede omschrijving heeft gemaakt naar de leverancier van de zachtewaren. En die heeft dus (terecht) gebouwd op een router. En niet op een modem.
En aangezien de kas voor dit projectje al dik leeg is en al 'iets' over datum is, mag TB dus nu een oplossing zoeken..........maar dan wel als nieuwe eis: Vanaf een extra XP cliënt en niet vanaf een server :'( :'(

ITIL sucks ;-)

• IS128AE
alt-92 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:24:
rasdial met een batchfile gebruiken werkt doorgaans ook prima.
Hé, werkt dit ook met een PPP verbinding met Internet ????

ITIL sucks ;-)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

probeer het zelf uit zou ik zeggen? :)

Je weet inmiddels wel wat er verwacht wordt van je als je een topic opent?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• IS128AE
alt-92 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:44:
probeer het zelf uit zou ik zeggen? :)

Je weet inmiddels wel wat er verwacht wordt van je als je een topic opent?
Ja ja, dat weet ik. De 'pest' is alleen dat ik pas a.s. dinsdag weer wat op de zaak kan proberen. Dus alle antwoorden op vragen die ik heb, schelen me weer tijd.
Dus als het werkt, please .... en als het niet werkt please ...... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ITIL sucks ;-)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Heb je een smartphone o.i.d. met gprs en bluetooth? Kan je het daarmee testen bijvoorbeeld :+

Hier werkt 't wel in ieder geval.
[edit]
http://www.microsoft.com/...32-8836-4f5e8d84ce66.mspx
documentatie als extra bewijsmateriaal.

Beetje inventief googlen en je hebt je antwoord toch? kom op :)

[ Voor 64% gewijzigd door alt-92 op 02-06-2007 12:54 ]

• IS128AE
alt-92 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:51:
Heb je een smartphone o.i.d. met gprs en bluetooth? Kan je het daarmee testen bijvoorbeeld :+

Hier werkt 't wel in ieder geval.
Als het bij jou werkt, geloof ik je op je woord. O-) O-)
Dinsdag weer verder sleutelen. Zit me al suf te surfen op het net. En heb al diverse docjes geprint.
Nu eerst maar eens ff weekend houden, eigenlijk veel te mooi weer om voor de baas bezig te zijn.

Thanks in ieder geval voor je info !!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O* *O*

ITIL sucks ;-)

Pagina: 1