Toon posts:

Laptop scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb thuis een lap topje staan van ongeveer 3 jaar oud en dat sding is dus kapot, behalve het beeldscherm en aangezien ik zlef een knake beelscherm heb d8 ik zo het niet mogelijk zijn om het laptop beeldscherm op mijn video kaart aan te sluiten. Zo je dan het beelscherm er af moeten halen of kun je het er gewoon op laten zitten.
Weet iemand hier op dat mogelijk is
zo ja hoe
zo nee waarom niet

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:32

Canon23

>>MY<< world

Kijk daar zat ik nou ook is aan te denken, om je laptop scherm eraf te halen en aan de muur te hangen ofzo en hem als fijn scherm laten dienen voor je desktop...

Dus mensen is dit mogelijk???

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:44
ja vertel!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:42
wie nie waagt die nie wint :9

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:22

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ja dat is een leuk dingentje maar hoe maak je zo iets dan
dus technische details
als ik het zo zie is het dus mogelijk
maar heeft iemand het wel eens gedaan
Alvast bedankt

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 21:02
lijkt me toch niet zo moeilijk, beetje knutselen kan geen kwaad. FF nakijken wat de aansluitingen zijn en hoeveel volt, en een adapterstekkertje maken. Misschien iets voor de zomervakantie als ik eindexamen heb gedaan.

Verwijderd

heb je wel een vga > lcd convertertje ofzo voor nodig dacht ik, heb zo'n ding wel s op internet gezien.

Verwijderd

wat zijn jullie toch allemaal genieën......
effe prutsen, soldeerbout erover en KLAAR!!!

ja daaaaaagg.....probeer maar de layout van zon laptop lint met 15 adres uit te vogelen
en als dat al lukt, probeer daar maar eens een solide verbining aan te bakken........

leuk idee.....maaar echt moeilijk
succes!!!!

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
inderdaad....zoek jij maar eens uit hoe de exacte verbindingen van dat schermpje zijn zonder dat het scherm gesloopt wordt :(
En als je er al achter komt , sluit het dan maar eens aan....

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik denk niet dat je een converter nodig heb, omdat het denk ik een lcd scherm is en die werkt gewoon met kristaletjes en zo ( veel te lang om uit te leggen)
Het zoeken naar de goede verbindingen is niet zo moeilijk ( kleur code)
dus ik ga wel ff wat knutsellen
Zet als het lukt de foto hier :)
bedankt all
Pagina: 1