[Vista] IE icoontjes voor mijn CD bestanden

Pagina: 1
Acties:

• Steve_0
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:30
Ik wou dus even door de DVD van GRAW bladeren, zijn alle icoontjes Internet Explorer icoontjes geworden :/ Hier snap ik dus echt helemaal niks van en hoe kan ik dit verhelpen

Heeft iemand dit weleens eerder gehad? Ik vind het echt apart

Specs:
Intel DG965RYCK
Intel C2D E6600
2GB Kingston ddr2 dual-channel
Asus EN8800GTS 320MB
WD 320GB SATA + Maxtor 160GB IDE
NEC (Optiarc) AD-7173S SATA
Windows XP Professional SP2 Nederlands
Virusvrij (Avast! Antivirus nieuwste)

Voorbeeld
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jon71911/webdisk/ie_icons_cdfiles.JPG

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Download ergens Tweakui oftewel Powertoys for Windows XP en installeer het. Dat programma heeft een optie rebuild icons.

Dit is trouwens een softwareprobleem en hoort dus in WOS. Zal daar misschien ook wel in de FAQ staan.

ARME AOW’er

• Steve_0
Bedankt Guardian Angel. Heb de optie Rebuild Icons uitgevoerd en nu is het weer normaal! :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Natuurlijk werkte het. :)

Kijk beslist ook eens naar de andere opties in Tweakui. Zitten toch heel wat handige dingetjes tussen.

ARME AOW’er

• Steve_0
Guardian Angel schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:23:
Natuurlijk werkte het. :)

Kijk beslist ook eens naar de andere opties in Tweakui. Zitten toch heel wat handige dingetjes tussen.
Ik zal er even in gaan rondneuzen

@modjes:
Waarom die [vista]-tag ervoor? Ik gebruik gewoon Windows XP met de Royale Remixed Theme ;)

• Steve_0
Ehm sorry voor de double-post :P Maar die icoontjes zijn de volgende dag weer terug. :/ Is er ook een mogelijkheid dat ze permanent wegblijven? Om nou steeds in TweakUI te duiken en Rebuild Icons te doen zit ook niemand op te wachten, zeker als ze de volgorde van mijn desktop icons dan ook in de war gooien en ik weer de boel kan gaan verslepen... :(

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-03 13:03

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat je eens op spyware moet gaan scannen, het lijkt erop dat ze al je muisklikken proberen te spoofen naar webpagina's, maar dat is ze maar deels gelukt. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• Steve_0
Hmmm lijkt me wel sterk. PC is net nieuw en heb alleen m'n noodzakelijke programma's erop geïnstalleerd (die naar mijn weten allemaal spy/ad-aware free zijn), maar ik draai vanavond wel even Hitman Pro! Ben nu niet thuis :)

Wat ook raar is, is dat de PC van een vriendin van mij het ook heeft :P En die heb ik voor haar inmekaar gebouwd en geïnstalleerd en geef haar bijna dezelfde applicaties als wat ik gebruik, dus het probleem zal wel door mijzelf komen.. :$
Pagina: 1