nee proxxon rules!..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
wil prima
een nadeel is dat je schijfje niet boven de dikte van de dremel uit komt waardoor je um scheef moet houden
Audi A8 W12 6.0
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Ik zal van het weekend eens naar de gamma. Ik zal eens kijken of dat ik deze kan vinden
Die dremel die ziet er robuuster uit? Dikker misschien? De proxxon (keb em zelf ook:9~)heeft een externe voeding ipv ingebouwd, daardoor is ie veel dunner en lichter en dus veel makkelijker te hanteren...Op donderdag 08 februari 2001 20:26 schreef Plague het volgende:
Nou ik vind die dremel er wel HEEEEEL wat beter uitzien..... Proffesioneler en robuuster en bruter!
Proxxon rewlz:7
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
kan je een verleng stuk voor kopenOp donderdag 08 februari 2001 08:44 schreef delyver het volgende:
ik heb een van de oudste dremels
wil prima
een nadeel is dat je schijfje niet boven de dikte van de dremel uit komt waardoor je um scheef moet houden
is een flexibele buis en die is echt prima !!
ProXXoN rules dan ECHT VEEEEEL meer als de DREMELOp donderdag 08 februari 2001 20:47 schreef bagger3001 het volgende:
ongerveer F 250,-
duur dingetje dus alleen kopen als je hem echt vaak gaat gebruiken
Ey sauron , ik wil ook in me kast gaan zagen, kan ik dat proxxon ding 's een keertje lenen¿Op donderdag 08 februari 2001 20:54 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ProXXoN rules dan ECHT VEEEEEL meer als de DREMEL
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Doe er voor de uitvoering op het plaatje nog maar een gulden of 100 bij.Op donderdag 08 februari 2001 20:47 schreef bagger3001 het volgende:
ongerveer F 250,-
duur dingetje dus alleen kopen als je hem echt vaak gaat gebruiken
Verwijderd
LOL!Op donderdag 08 februari 2001 20:17 schreef powerman het volgende:
http://www.proxxon.com
Dat ding lijkt op een elektrische tandenborstel...
Ik heb hem zelf niet hier, mijn oom heeft de gaten er in gemaakt met zon dinkie, en ik maar denken dat is een decoupeerzaagOp donderdag 08 februari 2001 21:04 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Ey sauron , ik wil ook in me kast gaan zagen, kan ik dat proxxon ding 's een keertje lenen¿
Ik zal wel een svragen of ik hem mag lenen, hij is toch metaal bewerker ofzo
deze heb ik dusOp donderdag 08 februari 2001 21:09 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
[..]
LOL!
Dat ding lijkt op een elektrische tandenborstel...
ik hoop dat het plaatje het doet ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Dat is wel handig, kun je meteen fietsen openmaken als je je sleuteltje vergeten bentOp donderdag 08 februari 2001 20:36 schreef AMADEUZ het volgende:
Mij maakt het ook niet uit hoe dat ding er uit ziet. Ik wil gewoon iets waar ik nadat ik mijn kast heb bewerkt ook iets aan heb. en niet dat ik hem dan kan weg flikkeren.
Ik zal van het weekend eens naar de gamma. Ik zal eens kijken of dat ik deze kan vinden [afbeelding]
Waarom d8 je dat die accuboormachines ed zo populair zijn...Op zaterdag 10 februari 2001 12:21 schreef GollemIII het volgende:
[..]
Dat is wel handig, kun je meteen fietsen openmaken als je je sleuteltje vergeten bent
das best een id!!!!Op donderdag 08 februari 2001 20:54 schreef Jurien het volgende:
[..]
kan je een verleng stuk voor kopen
is een flexibele buis en die is echt prima !!
Audi A8 W12 6.0
Zo'n verlengstuk is echt geweldig kan ik je zeggen! Ze zijn alleen ontzettend duurOp zaterdag 10 februari 2001 12:55 schreef delyver het volgende:
[..]
das best een id!!!!
TNX!Op donderdag 08 februari 2001 21:10 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet hier, mijn oom heeft de gaten er in gemaakt met zon dinkie, en ik maar denken dat is een decoupeerzaagzag ik net dat proxxon plaatje is het een proxxon kom ik er achter
.. achja
![]()
Ik zal wel een svragen of ik hem mag lenen, hij is toch metaal bewerker ofzo
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
>winkel>gereedschap>electrisch>dremel>3956>319,-
Btw je kun took bij praxis in wezep ff een dremel hurenOp zaterdag 10 februari 2001 14:21 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
TNX!
De aanbieding geldt van 12-6 t/m 25-6-2001 :
Multi-hobbymachine Dremel. Type 398 professioneel. Variabele snelheid 5000-33.000 t.p.m. Spantangbereik 0,8-3,2 mm. Mogelijkheden zijn o.a: slijpen, boren, reinigen, polijsten, graveren, frezen etc. Incl. 65 accessoires, boorkop en luxe koffer. 1 jaar garantie.
NLG 249,- excl. BTW (NLG 296,31 incl. BTW)
Meer info is te vinden op http://www.dremel.nl/ . Het typenummer van de set is 3981.
Verwijderd
en goedkoper ??
ik zien juist dat die van dremel tot 33 000 toeren kunnen gaan
die proxxon gaan maar tot 20 000 toch wel een redelijk groot verschil , of niet ?
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.