Toon posts:

Conceptronic c100brs4h - hapering internet verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort een conceptronic c100brs4h router met 2 pc's (chello internet)

Nu wil het feit dat wanneer ik met 2 computers tegelijk op internet bezig ben, hij af en toe de internet verbinding eruit gooit en dit na 10seconden zelf automatisch weer herstelt.

Heeft iemand ervaring met dit probleem en eventueel een oplossing?

Ohja, internet direcht op 1pc werkt als een zonnetje!

Alvast bedankt!

Groeten, Luuk

Verwijderd

Hey ik heb hetzelfde probleem gehad met dezelfde router. Download hier de laatste firmware. Sla het bestand op op je eigen PC.
Ga vervolgens in je router op zoek naar de firmware flash functie in het menu. Bij mij staat het onder 'Tools' - 'Firmware upgrade'
Na die flash heb ik geen problemen meer gehad.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:57:
Hey ik heb hetzelfde probleem gehad met dezelfde router. Download hier de laatste firmware. Sla het bestand op op je eigen PC.
Ga vervolgens in je router op zoek naar de firmware flash functie in het menu. Bij mij staat het onder 'Tools' - 'Firmware upgrade'
Na die flash heb ik geen problemen meer gehad.

Succes!
hey kerel,

bedankt voor je reactie...

volgens mij had je niet helemaal de goede link... welke update is het van de firmware??

groeten, luuk

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:00:
[...]

hey kerel,

bedankt voor je reactie...

volgens mij had je niet helemaal de goede link... welke update is het van de firmware??

groeten, luuk
Vooralsnog werkt het met statische IP-adressen en DHCP uit in de router... we zullen zien of het oplossing blijft geven.