[Denon DVD-1930] Firmware

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Topicstarter
Op diverse (inter)nationale fora heb ik de vraag ook al gesteld, maar blijkbaar is 'ie te moeilijk of komt het zelden voor... >:)
Ik heb recentelijk een Denon DVD-1930 DVD-speler gekocht: 'n prima ding, ik ben erg tevreden over de beeld-kwaliteit en ook het geluid lijkt stukken beter dan mijn vorige Onkyo DV-S555 speler.
Op internet had ik voor de aankoop al gelezen dat deze speler middels een firmware-upgrade multi-region te maken is (o.a. op Kieskeurig.nl en videohelp.com) en in Duitsland en Groot-Brittannië wordt 'ie zelfs in 8 a 9 van de 10 gevallen zo geleverd (!!).

Mijn vraag is nu: zijn er hier Tweakers die dit reeds gedaan hebben en hoe zijn de ervaringen?
De huidige (officiële R2) firmware in mijn speler en op de officiele Denon-firmwaresite (http://firmware . denon-online . eu/ (opzettelijk door mij verminkte URL) is v1.17 en die van de regiovrije is v1.12, voor zover ik heb kunnen nagaan. Dan mis ik dus 5 tussenliggende updates, maar als dat geen grote issues waren, blijft het een optie.

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:07
Ik heb mijn Denon 2910 met een combinatie van knoppen regiovrij gemaakt, dus geen speciale firmware geladen (want de nieuwste officiële van de denon-online site geeft het beste beeld, dat wou ik niet veranderen). Heb je niks over zulke toetsencombinaties gevonden?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasjanb
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05-2021
De 2910 is een ander beestje, voor de 17xx/19xx serie heb je echt een firmware fix nodig. Ik heb zelf een 1730 die ook met een firmware "downgrade" regiovrij gemaakt kon worden. De enige "bug" die ik er voor teruggekregen heb is dat het afspelen van divx bestanden nu voorafgegaan wordt door een pauze van ongeveer 20 seconden. Aangezien ik die functie toch niet gebruik is dat voor mij geen issue. De regio fix werkte in ieder geval prima met de r1 dvd's die ik heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44
Dus hier heb je niks aan?

De update staat er bij.

Ik lees te snel, je wilt ervaringen en die heb ik niet.

[ Voor 68% gewijzigd door grolo2010 op 02-06-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Topicstarter
grolo2010 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:28:
Dus hier heb je niks aan?

De update staat er bij
Nou, ik vraag me niet af OF ik er niks aan heb (want tot zover is dit de enige codefree firmware-update die voor deze speler op internet te vinden is), maar WAT de ervaringen hiermee zijn. Deze file heb ik hier al een tijdje klaar staan, maar ik wil eerst wat ervaringen van derden horen voor ik zelf over ga tot flashen van de firmware (en wel 5 minor steps terug feitelijk).

This is my sick nature.