Toon posts:

Profielen in nvidia control panel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k heb een probleem waarvan ik zeker weet dat de oplossing heel gemakkelijk is, maar na twee dagen klooien ben ik er nog niet uit, vandaar dat ik het hier maar plaats. Ik weet het anders ook niet meer.

Wat is het probleem:
- 'k heb een nieuwe grafische kaart gekocht (althans voor mij is ie nieuw): Asus nvidia 7600 GS AGP en daarmee is alles prima.
- Gamma instellingen voor mijn bureaublad gemaakt met de wizzard...ook allemaal goed.
- Ik speel nog de oude Unreal Tournament en vanwege mijn standaardinstellingen is dit nu te donker om te spelen en daarom een nieuw profiel aangemaakt in de nvidia control panel. Gaat op zich ook nog goed, al is een goed profiel alleen in de oude layout van de controle panel te maken..maar toch. tot zover niets aan de hand.
- Het nvidia control panel (oude layout) laat me vervolgens ook nog het profiel koppelen, met de toegevoegde exe-file, maar ...als ik het spel start gebeurt er verder nix.
- Als ik het control panel in de nieuwe layout draai, dan kan ik wel een kleurprofiel toevoegen aan de 3d instellingen, maar als ik op toepassen of OK druk verdwijnt de keuze en staat er steeds "0" in het kleurprofiel.
- tot slot kan ik met de gamma tool van asus wel de instellingen tijdens het spel aanpassen, maar deze worden dan na het afsluiten van het spel niet meer automatisch teruggezet.

gezocht op google en vnidia zelf, maar die laatste site heeft zelf weinig uitleg hierover. De "how to" op diverse sites bekeken en de instructies daarop meerdere malen (eerder tig dan een paar keer) doorlopen, maar dit helpt niets. ook hier in de search kan ik dit niet vinden..

wat zie ik over het hoofd :?