Toon posts:

Vista en Dosvenster

Pagina: 1
Acties:
  • 892 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het dos-programma Hazadata met veel spul en moeite aan de praat gekregen. Er is een nadeel het dos-venster is klein en kan volgens Vista niet vergroot worden.

Weet iemand misschien hoe het wel kan misschien in het register wat veranderen maar wat dan?
.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klik eens op het systeemicoon van het venster. Dat is het icoon linksbovenin. Klik daar op Properties. Bij tabblad Layout kan je het formaat wijzigen. Als je de eigenschappen van de snelkoppeling neemt die naar de commandprompt wijst, kan je dit ook aanpassen. Let heel goed op, er zijn 2 soorten instellingen, huidig venster en grootte voor het venster dat door deze snelkoppeling wordt opgeroepen. Stel het in voor de snelkoppeling. Als je de grootte hebt aangepast en op Apply klikt, dan zou je die vraag moeten krijgen of het voor het huidige venster moet gelden met de snelkoppeling die erbij hoort.

Dit staat trouwens ook in de MS KB.

[ Voor 7% gewijzigd door Hero of Time op 01-06-2007 23:02 . Reden: Foutjes maken is menselijk, verbeteren ook ;) ]

Commandline FTW

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Werkt alt+enter niet gewoon?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Niet alles kan Alt+Enter aan. Sommige crashen of schakelen terug. Als ik het mij goed herinner, wilde ik dat ook eens doen en kreeg de melding dat full screen niet meer mogelijk was in Vista. Kan het fout hebben.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:59:
Klik eens op het systeemicoon van het venster. Dat is het icoon linksbovenin. Klik daar op Properties. Bij tabblad Layout kan je het formaat wijzigen. Als je de eigenschappen van de snelkoppeling neemt die naar de commandprompt wijst, kan je dit ook aanpassen. Let heel goed op, er zijn 2 soorten instellingen, huidig venster en grootte voor het venster dat door deze snelkoppeling wordt opgeroepen. Stel het in voor de snelkoppeling. Als je de grootte hebt aangepast en op Apply klikt, dan zou je die vraag moeten krijgen of het voor het huidige venster moet gelden met de snelkoppeling die erbij hoort.

Dit staat trouwens ook in de MS KB.
dit heb ik geprobeerd, maar vreemd genoeg doet hij het niet. Ik krijg de cursor (4 pijltjes, zeg maar), waarmee je het aan moet kunnen passen, maar het werkt niet. Het schermpje reageerd daar niet op.

Ook bij dat van "eigenschappen" dat je de waardes direct aan kan passen pakt het programma, dit niet niet. Zodra ik het groter instel en vervolgens op OK klik is het scherm nog even groot. Open ik eigenschappen weer, dan staan de waardes weer zoals ze in het begin stonden!

Ook alt-enter doet het niet (error: Dit systeem ondersteunt de modus voor volledig scherm niet.)

Nog andere suggesties?
Alvast bedankt!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is DosBox niet een beter idee?

edit:
Hoi Xander :>

[ Voor 55% gewijzigd door anandus op 02-06-2007 16:19 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Anders misschien een compleet andere oplossing proberen? DOSBox oid? :)

edit:
Hoi anadus :w 8)7

edit:
En dan mijn link nog jatten ook hè? :+

[ Voor 25% gewijzigd door Xander op 02-06-2007 16:24 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1