Hero Of Time schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:59:
Klik eens op het systeemicoon van het venster. Dat is het icoon linksbovenin. Klik daar op Properties. Bij tabblad Layout kan je het formaat wijzigen. Als je de eigenschappen van de snelkoppeling neemt die naar de commandprompt wijst, kan je dit ook aanpassen. Let heel goed op, er zijn 2 soorten instellingen, huidig venster en grootte voor het venster dat door deze snelkoppeling wordt opgeroepen. Stel het in voor de snelkoppeling. Als je de grootte hebt aangepast en op Apply klikt, dan zou je die vraag moeten krijgen of het voor het huidige venster moet gelden met de snelkoppeling die erbij hoort.
Dit staat trouwens ook in de MS KB.
dit heb ik geprobeerd, maar vreemd genoeg doet hij het niet. Ik krijg de cursor (4 pijltjes, zeg maar), waarmee je het aan moet kunnen passen, maar het werkt niet. Het schermpje reageerd daar niet op.
Ook bij dat van "eigenschappen" dat je de waardes direct aan kan passen pakt het programma, dit niet niet. Zodra ik het groter instel en vervolgens op OK klik is het scherm nog even groot. Open ik eigenschappen weer, dan staan de waardes weer zoals ze in het begin stonden!
Ook alt-enter doet het niet (error: Dit systeem ondersteunt de modus voor volledig scherm niet.)
Nog andere suggesties?
Alvast bedankt!